~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Cina - 26 februari 2010 13:36

Oj vilken bra fredag trotts allt strul som vart i veckan.

Men som sagt jag är nöjd med min fredag.

  

Vart och hämtat NYA MOBILEN och den är sprillans NY.

LÅG I KARTONG!!!

Fick även 2 biobiljetter som plåster på såret.

Tack PIA OCH KARIN!


**************************

När jag ändå var på stan så sprang jag in på Kapp Ahl.

Hitta mig ett par jeans "leggings" typ.

Har tyckt att det var fult men jag provade och

det var riktigt skönt när de sitter uppe.

Jeansen jag har nu åker ner hela tiden och

det är jobbigt o gå o hissa upp den hela tiden.

Kan inte använda bälte.

Här är jeansen.......

  

Ja som ni kanske vet så blir det ju mordernt med jeanskläder i VÅR!

Hittade en sådan fin tunika i just jeanstyg men

tyvärr slut i min storlek men finns kanske på

Kapp Ahl på Hälla ska åka en tur dit i morgon o kolla.

Men jag hittade denna tunika som jag tyckte om

lite tuff o annorlunda med dragkedja.

  

Och nertill är den ju i flikar som det oxå ska vara nu.


Ja sedan hade jag satt upp som mål att när jag vart

rökfri i 14 veckor så skulle jag köpa en

väska i skinn och det gjorde jag i onsdags.

 

Inget märkvärdig alls.....svart med handtag och axelrem

om man vill ha den på axeln.  


Som ni förstår så är jag mycket nöjd med min dag!


Önskar er alla en fin fredag.

Ikväll blir det Let´s dance spännande värre.


Ha nyss tagit mig ett riktigt varmt bad för jag tror

jag håller på att bli förkyld.

Men håller tummarna för att jag inte blir det.

Hade tänkt att åka till pappa i helgen. 


Det regnar i Västerås idag tänk sååååååå skönt

då kanske snön går bort lite fortare.

Bara ett önske tänkande kanske.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards