~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Cina - 27 februari 2010 16:17

Ja på förmiddagen så åkte vi ut till Hälla för

jag skulle ju kolla efter den där tunikan

som jag hade sett igår men som de inte hade min storlek i.

Och visst fanns den i rätt storlek på Hälla.

Så nu är jag snart VÅRFIN....=))

Så här ser den ut....

  

Ja gillar den mycket stor och skön inget som sitter åt.


Vi passade på att handla på Maxi Hälla.

Vi skall ju till pappa imorgon så jag köpte en tårta.

  

Så den får pappa och Håkan smaska på.


Regnat har det gjort nästan hela dagen meeeeeeen nu SNÖAR det här!!!

Jaja man blir inte klok på detta väder.


Idag vart det en sista minuten resa till Åland beställd.

Så på torsdag bär det av en tur till Åland.

Känns mysigt tycker jag.

Då kan jag kanske vara VÅRFIN på båten....=))

Kul ska det bli iallafall.

Hoppas på att de har skorna kvar som jag såg förra gången

men som jag inte köpte.....=))

Ja jag vet att jag e lite knäpp men jag e jag!!!


Ha en fin lördagskväll!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards