~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Cina - 2 mars 2010 14:35

Usch idag är jag inte på något bra humör alls.

Känner mig urförbannad och jag vet ej varför.

Skulle nog kunna skrika högt.

Var nyss ut i vårat förråd och skulle hämta snöskoveln

men va F*N jag fick ju inte upp dörren.

Sitter som berg och jag bara sparka på dörren

och så gick jag.

Kan detta var för att jag slutat röka......ja säkert e det därför.

Tänder på alla tio direkt idag.

RÖKFRI I 15 VECKOR IDAG OCH HÅKAN 18 VECKOR.

Nu måste jag ta mig ann förrådet inne för där ser det förhemskt ut.

Håkans jobb men han sköter det ju inte.

Så jag ska ta tag i det imorgon när han ska åka bort ett tag.

Håkan har blivit orkeslös sedan hjärtinfarkten så nu får man

ta tag i sakerna själv om de ska bli gjort.


******************

Vi har vart ner på stan idag och hämtat ut Håkans glasögon.

Så nu återstår o se om han kommer att använda dom


Nääää jag är för arg för att fortsätta skriva.

Ska bli underbart att komma iväg till Åland på torsdag!

 

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards