~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Cina - 10 mars 2010 15:34

Ja visst e det vår på gång det forsar vatten från taken

o det är vatten i massor ute på gatorna.

Nu behöver man gummistövlar som går upp till knäna.

Men va går jag och köper då.

Jooooo lågskor för jag vill verkligen bli av med min stövlar.

Ja ni vet ju att jag har jättesvårt att få tag på skor som

är sköna o som passar mina KALLE ANKA FÖTTER.

Men jag hittade dessa.

  

Kanske ingen sko jag kan ha än på ett par veckor men

det skai nte dröja länge förrän jag tar på mig dom.

Mina fötter vill ut ur vintermörkret nu.

Ja ni tror säkert jag e tokig men sånn e jag.


***************

Magen känns något bättre idag och jag ska försöka

få i mig en varm macka.

Och hoppas att jag får behålla den.


Lite tulpaner att titta på kommer här.

  


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin onsdag.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards