~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Cina - 11 mars 2010 18:42

Imorse så frågade min son hustru vad jag skulle göra idag.

Och jag hade inget inplanerat.

Hon frågade om jag ville hänga med till Tuna Park i Eskilstuna

ett stort köpcentra.

Och det säger man ju inte nej till...=))

Så kl 10:00 kom hon och hämtade mig och kl 15:00 var jag hemma igen.

Vi gick runt i alla affärer och kollade.

Provade massa skor fast hittade inga.

Efter ett tag så satte vi oss ner och vi vart sittande

ett bra dag o kollade massa folk.

Och jag träffade Anna-Karin och lilla Oscar.

Min syster är farmor till lilla Oscar.

Ja hittade vi något att köpa då!!!???

En jeanskjol fick följa med mig hem idag.

En tunika och ett linne fick följa med Sari hem.


Ja sedan fick jag med mig en bok hem.

Lilla Fruntimret och Amor heter den.

Ritad och skriven av Gunilla Dahlgren.

Sätter ut ett citat som jag tycker passar in här.

copyright Gunilla Dahlgren


Ha en bra torsdagskväll!!!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards