~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Cina - 15 mars 2010 15:04

Copyrighter Gunilla Dahlgren


Jaaaaaa precis så här känner jag mig idag!

Vet inte varför men så är det.


*******************


Just nu håller jag på och funderar vad

jag ska laga för mat.

Står helt stilla i huvet på mig.

Men jag tror jag gör en liten hemma gjord pizza.

Det duger till Herr Johansson idag.


Soligt idag men lite kyligt i luften.

Annars e det jag som inte är piggelin.

Har inte så mycket att berätta idag.


Det blir som vanligt en TV-KVÄLL när det är måndag.

Mycket bra program på måndagar.


Ha en fortsatt fin måndag!


Det blev hemmagjord pizza med köttfärssås, ananas och ost.

 

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards