~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Cina - 16 mars 2010 18:55

Ja imorgon får jag besök av ett MEDIUM.

Som ska hjälpa mig med vissa saker jag ej får bukt med själv.

Hoppas få hjälpen jag behöver.

Men det får jag det vet jag!

Berättar om det imorgondagens blogg.


*******************

På förmiddagen var vi ut och handla lite.

När vi kom hem så började jag med att dammsuga och efter det

skurade jag golven och så tvättade jag alla trasmattor.

Lagade mat hemlagat potatismos och färsk torsk gjord i ugn.

Vart riktigt gott.

Och efter det så plockade jag in i diskmaskinen.

Och så började jag göra en ananaspaj som vi ska ha tills imorgon.

Så här vart den.

Serveras med vaniljglass eller vispad grädde.

Ja gillar denna paj supergod.

Och super enkel att göra.


***************************

IDAG ÄR DET 17 VECKOR SEDAN JAG GJORDE SLUT MED HERR PRINCE

 Och jag saknar han inte lika mycket

nu utan bara ibland en kort stund.

Sedan är han glömd lika fort som han dök upp i huvet.

Stolt som en tupp är jag för jag lyckats med detta.

Och det får man vara tror jag...  


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin tisdagkväll

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards