~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Snö,Regn o rusk idag.....

Av Cina - 23 mars 2010 18:52

Usch nu börjar detta väder tära på en.

Tycker att det är väldigt tråkigt med varannandags väder.

Men men skiten ska väl ner så det blir VÅR någon gång!

Vad har då hänt hos mig idag......ja jag kan inte bidra med något.

Håkan har vart till sin DR och fått svar på sin senka och den var ju

hög som jag befarade den låg på 60 idag.

Och den ska ju vara mellan 6-10 så han bär ju på något i kroppen

som inte ska vara där.

Nu tog de en massa prover så får vi se vad dom säger.

Var visst dyra prover för Dr hade sagt att nu tar vi prover för flera tusen kronor.

Och varför ska han behöva säga så igentligen.

Det kan inte jag fatta.


Ja det var väl allt i det stora hela.


Önskar alla en fortsatt fin tisdagskväll.

 
 
Kicki

Kicki

23 mars 2010 19:48

Ja vädret kan verkligen tära på en. Tänk så uppåt och glad man blir när solen tittar fram, energin blir större och mer blir gjort. Här på Gotland är det skitväder just nu! regn, regn o blåst till det.
Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll :)

http://minatankaromtillvaron.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

23 mars 2010 20:04

Trist med Håkans värden, men hoppas det inte är något större problem. Här snöade det så fint i dag ca. 1 decimeter blötsnö, nu hopps jag det blir ca. -10* så det kan bli scooterföre till helgen.
Må så gott vännen, kramen till dig !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Tina

Tina

24 mars 2010 09:26

Hej vännen.
Ja, nu vill vi ha vår. Jag upptäckte mina krokusar hade börjat ploppa upp i trädgården =) Det gjorde mig så glad =D Fåglarna kvittrar så fint utanför & jag känner mig glad =D Trött men glad =)
Men OJ.. det va en rejäl sänka måste jag ju säga. Hoppas de finner svaret snart. Ja, Gudarna ( jag kallar läkarna för Gudar i vita rockar, för många TROR att de förvandlas till Gud när de tar på sig den vita rocken =) är bra märkliga ibland. Det spelar väl ingen roll vad proverna kostar...
Hoppas att ni mår bra annars & att din mobil funkar som den ska nu!!!!
Varm kram Tina

http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

24 mars 2010 19:46

Jag hoppas at allt är väl med Håkan och att hans DYRA prover visar på en banal förkylning. Löjligt att läkaren påpekar vad prover kostar. Nästa gång kanske man borde påpeka för läkaren att han har bra betalt för att undersöka oss.
Ha det gott. Kram

http://www.ekoxenskennel.se

Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards