~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Cina - 27 mars 2010 21:36

Ojojoj så slut jag är i armar, ben och rygg idag.

Vi har vart och firat Patrik idag han hade Öppet Hus mellan 13-19 idag.

Han bjöd på pyttipanna med tillbehör.

Paj och sallad.

Kaffe bullar o kakor.

Och jag kunde ju inte vara borta från stekbordet

så jag stekte ägg och pyttipanna så det stog

härliga till.

När man kom hem var det bara att slänga kläderna i tvättmaskinen

för inte vill jag gå runt o lukta pyttipanna.

Ni som kanske funderar om han har ett stekbord hemma

så kan jag säga att han hade festen på sitt jobb.

Och han jobbar på ett ställe som heter Svensk Catering.


Nu har jag sett körslaget och vilken dundertabbe

dom gjorde herre gud sånt får ju bara inte hända.

Nu blir det skriverier i tidningen imorgon.


Ja jag får ju lov och säga att Team Picasso är riktigt bra.

Men det blir nog MORAEUS som tar hem detta.

Svenska folket röstar på honom tro mig.

Men som vanligt säger jag må bästa kör vinna.


Nu skall jag hoppa i säng o försöka sova lite.

Och hoppas att min kropp känns bättre imorgon.

Av Cina - 27 mars 2010 08:46

Vem vill du se som vinnare i Let´s Dance 2010
Marcus Birro & Helena Fransson 
  7.1 %
Willy Björkman & Charlotte Sinclair 
  8.6 %
Gudrun Schyman & Björn Törnblom 
  5.7 %
Agneta Sjödin & Tobias Karlsson 
  10 %
Stefan Sauk & Malin Johansson 
  7.1 %
Victoria Sandell Svensson & Anders Jacobson 
  0 %
Peter Wahlbeck & Maria Bild 
  0 %
Elin Kling & Daniel da Silva 
  5.7 %
Mattias Andréasson & Cecilia Ehrling 
  18.6 %
Molly Sandén & Jonathan Näslund 
  7.1 %
Rabih Jabers & Maria Lindberg 
  4.3 %
Claudia Galli & Tobias Wallin 
  25.7 %



Totalt har 70 personer röstat.
Omröstningen startade 2009-12-28 22:16




GRATTIS MATTIAS OCH CECILIA

 

Båda paren var lika värda att vinna tycker jag.


 

Rösta gärna på den nya!




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards