~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Cina - 23 april 2010 14:18

Ja idag skiner solen och det är varmt och skönt där det är lä.

Blåser lite gör det och inte är det varma vindar som kommer.

Idag var vi ut till Maxi för att handla lite grönsaker o potatis m.m

Måste ju ha lite till helgen.

Ohhhh fytusan så mycket folk det va där redan kl 9:30.

Kom sedan på att det är väl lön idag för dom som jobbar.

Så inte undra på att det var så mycket folk.


Dessa fina rosor köpte jag till mig själv idag.

  

Tyckte att jag var värd dom....=))

Känner mig inte riktigt på hugget.

Funderar på om jag ska börja    igen o bli som folk....


  

Visst är väl rosen en underbart vacker blomma???


Önskar alla en fortsatt fin fredag.





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards