~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Cina - 15 maj 2010 19:14

Igår var det BAL för studenterna.

Dom går ut den 11/6.

Min brors mellersta son FREDRIK kommer ut som nybliven KOCK.

Men nu var det ju frågan om BALEN.

Så här fin var han med sin bordsdam Hanna

  

Så var det bal på Sundbyholms slott.

Såååååå fina tycker jag.

Kunde inte låta bli att göra en fin ram.


************************

Idag kom Kjell och Monica och hjälpte oss

med stuprännan som gick sönder i vinter.

Även staketet fick sig ju en släng så nu är båda fixade.

Sedan tog vi en sväng ut till "Paradiset" där Patrik

och Sari har sitt lilla sommarställe.

Lilla flickan storm trivdes där ut kan jag säga.

En mycket varm o härlig dag.

Det lukta grill i hela området idag alla grillade nog.

Och jag tycker ju det luktar så illa o jag gillar ej heller

köttet eller korven som grillas på kol.

Näää smakar lika illa som det luktar.

Det ska vara gasolgrill.

Det luktar inte o det smakar inte tändvätska o kol.

Ja sådan är jag.

Men alla är vi olika och tack o gud för det!


ha en fin fortsättning på lördagskvällen.  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards