~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Cina - 5 juni 2010 18:48

Ja idag har Håkan och jag vart ut till "Paradiset".

Alltså till sonen o sonhustruns husvagn.

Min bror o hans fru skulle åka dit o hälsa på så

då frågade dom om vi ville följa med.

Och det gjode vi

Var ju tur för jag hade bakat en tårta imorse.

Så den tog jag med mig.

Patrik är i Tallin så Sari är själv där ute med båda flickorna.

Ja Natalie är där denna helg oxå så har dom ju lilla Sanna.

Oj tänker ni att jag glömt bort mig när jag skrev ut vad den "lilla flickan" heter.

Men Sari har fått klar tecken från Sannas biologiska föräldrar att vi

får visa bilder och skriva ut hennes namn.

Känns lite lättare när man kan skriva hennes namn.

Och få lägga ut bilder på henne.


Här kommer bilden på Sanna när hon fick sin SOLSTOL.

 

Detta var förra lördagskvällen.


 

Min bror Christer o Sanna lagar mat.


 

Min bror o hans fru hade köpt denna kaffe servic till henne.


 

Lite sur när man inte får som man vill.

Men söt fast hon är sur!!!


 

Här har hon plockat kottar som vart köttbullar.

Hon lagade makaroner o köttbullar.


Nu måste man ju se om man kan få tag på en spis till henne.

Det finns kanske på loppis eller annars får man köpa den i affären.


Sari har nu börjat skola in Sanna på dagis.

Och det går kanon bra.

Är ju skönt att hon inte blir ledsen när hon blir lämnad.


Ja nu ser ni vad vi haft för oss på eftermiddagen.


Ha en fortsatt fin lördagskväll.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards