~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Cina - 10 juni 2010 19:13

Var ute en sväng på förmiddagen och sedan när vi kom hem

åkte vi in på gården för att packa ur det vi hade handlat.

Sedan när Håkan kommer ut o ska köra ut bilen till garage

då startar inte bilen.

Ohhh herre gud tänkte jag va e det nu för fel.

Bilen hade gjort så här en gång tidigare o det var i vintras.

Det var bara att försöka rulla igång den.

Inte tusan e jag stark men jag fick bilen i rullning.

Men tror ni den gick igång då......näääääääää

Fick bilen i rullning igen men näää gick inte i gång.

Så fick jag rulla bilen tillbaks för gårdsvägen tog liksom slut.

Håkan försökte ju starta när jag sköt på men inte ett liv.

Då ringde jag KLELL och han kom på stört.

TACK KJELL FÖR HJÄLPEN.

Ja de fick dra bilen ut till parkeringen och ja tännkte nu får dom åka med den

mer till mekanikern o då har vi ingen bil imorgon

när vi ska på student.

Gubbarna var borta ett tag.

Till slut kom dom och det  var visst inte så stora fel.

Någon kabel som fela och sedan måste startmotorn bytas.

Hoppas han startar imorgon så vi kommer iväg.


************************


Soligt och fint idag oxå.

Så jag hoppas verkligen att det inte blir regn imorgon.

De har nu sagt i flera dagar att det ska regna

men vi har ännu inte fått en droppe.


*************************


TACK FÖR ALLA KOMMENTARER I

MITT INLÄGG IGÅR.


Ja har nu bestämt mig att jag

lägger allt på hyllan.

Och tänker inte mer på det.


********************


Här på våran gård börjar det hända för mycket

så jag börjar känna mig otrygg.

Men hoppas att det kommer att ändras.


Ha en fortsatt fin torsdagskväll.


  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards