~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Cina - 26 juni 2010 16:58

Ja nu är denna helg oxå över......fasiken va skönt tycker jag.

Vad var skillnaden på vanlig fredag - lördag.

Det är frågan jag ställer mig.

Men det är klart det är kul att träffas o äta ihop.

Fast det är inte alltid det blir som man tänkt eller hoppats på.

Alla verkar ha fullt upp med sitt.

Ja man börjar väl bli äldre så man tänker på ett annat vis.

Jaja skit detsamma nu är skiten över för denna gång.

Man kan ju inte prata iallafall.......


******************************************




Idag på morgonen var jag ut o plocka fläder.

Den är ju som finast just nu.

Och saften skall nu stå i 5 dygn sedan ska den silas.

  

En del gillar den andra inte.

Är ju en sär egen smak på den.

Men det läskar bra med massa is i.


Sedan vart det dillkött idag till mat.

Det får fasiken duga.


Ja hur mår jag då......ja PC:n har väl hjälpt mig med 

det onda i halsen.
Men hesheten den finns kvar.

Inte mycket till röst man har.

Är ju inte roligt att prata när man inte orkar prata

o att rösten inte håller.

Kanske det blir så här efter man har slutat att röka vad vet jag.

Hoppas bara hesheten går över för jag vill ej låta

som en ja jag vet ej vad.

Jobbigt att vara så här.

Men hoppas att det går över.


Ha en fortsatt fin lördag.



****************************


Denna fina bild fick jag av Marianne.

Tusen tack!


  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards