~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Hälsat på bror....

Av Cina - 30 juni 2010 21:04

Börja med o säga att jag hade skrivit massor o så skulle jag ladda

upp o allt försvann o det e ju inte roligt att börja om.

*GGGGRRRRRRRR*


Jag har iallafall vart o hälsat på min bror på sjukhuset idag.

Han var lite piggare tyckte jag.

Inte alls så gul i hyn och ögonvitorna som igår.

Men hans urin ser ut som kaffe.

Så allt skit (slaggprodukter) kommer väl ut nu.

Imorgon skall man gå ner via halsen o vidga och renas

i hans gallgång.

Sedan om allt är bra så kanske han får åka hem på fredag.

Men att han får gå några dagar o ta leverprover

så man ser att dom går neråt.

Nu kan han ju bara bli bättre.

Sedan får han väl operera bort gallan senare.

Oh det var sååååååå varmt på hans rum idag.

Tur e väl att det bara är en två sal.

Idag fick den andra "gubben" åka hem så just nu

ligger han ensam men det kan ju komma någon snart!

Ja ska naturligtvis gå upp o se hur han mår imorgon.


*******************************


Nu tycker jag att det är för varmt.

Jag vet att man inte ska klaga.

Men jag vill inte ha så här varmt utan lagom är bäst.

Skillnad är kanske om man ligger vid vatten.

Ja känner mig ganska frisk nu men lite hängig

efter mitt halsonda.

Tog sista PC-tabletten igår så nu får man

hoppas att inte detta kommer tillbaks.


Ha en fortsatt fin onsdagskväll......




 
 
Ingen bild

Karin

30 juni 2010 22:27

Va skönt för Christer att det onda börjar ge sej.Ja nu har jag allt i nya lgh och en hel del på plats.Fortsättning i morgon med att få allt på plats.Ha det/kram

 
Marianne

Marianne

1 juli 2010 00:24

Jag hoppas din bror ska krya på sig och det är jobbigt för dem som inte kan komma undan värmen.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
lillis

lillis

1 juli 2010 06:17

Så skönt att din bror blivit lite bättre och att det går åt rätt håll.Vad fint du har fått på bloggen och vilken söt bild på dig som barn.
Tycker att det är svårt att sova när det är så varmt
En bra dag till dig vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

1 juli 2010 08:20

Hoppas att din bror mår bättre och att din PC-kur gjort dig frisk!!

Håller fullständigt med dig när det gäller värmen! Här på Gotland är det lite svalare idag (ännu).

http://minatankaromtillvaron.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

1 juli 2010 08:43

Gott att din bror är på bättringsvägen, det blir nog så att han får operera gallan också. Tycker det är många nu som plågas av den, vidriga smärtor som man inte kan tackla utan morfin.
Åter en dag som blir obeskrivlig varm. Har en AC på andra våning, men den är så jäkla tung så jag orkar inte tar ner den, tror den gör bättre nytta här nere.
Fint och nytt du har gjort här inne.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

1 juli 2010 10:55

Bra att brodern din e på bättringsvägen! Hoppas du slipper det halsonda nu när Pc kuren är slut!.
Fint som vanligt har du gjort här inne på bloggen! KRam

http://mallan88.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

1 juli 2010 11:35

Gott att din bror är på bättringsvägen, jag vet vad han går igenom

http://bloggplatsen, se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards