~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Cina - 11 juli 2010 18:25

Ja nu tycker jag att det räcker med denna hetta.

Alldeles för varmt för att jag ska tycka att det e skönt.

  

Klockan 18:00 var det så här varmt i skuggan.

Lagom är ju bäst men nu förtiden kan man tydligen inte få lagom.

Vet att jag inte ska klaga.....och att det kommer en vinter.

Ja kan inte sova när det är så här varmt på nätterna och jag mår illa

av allt vatten som bara skvalpar runt i magen på mig.

Huvudvärk idag oxå usch vad jag klagar idag.

Ja jag tycker att det är jobbigt.

Lagom med 20 grader.

Regn måste vi ju snart ha........all växtlighet skriker efter REGN.


Mina katter mår heller inte bra i denna hetta.

De spyr mycket just nu.

De får kallt vatten hela tiden.

Mat äter dom bara på natten o de e ju bra att dom äter då.

Ja vem vill ha mat inte jag usch , bläää och fy.

Vatten melon är gott när det är varmt.

Ja har ätit lite frukost imorse.

Går ingen nöd på mig.


Hoppas alla har det gott.........var rädda om er.

DRICK MYCKET VATTEN!!!!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards