~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Cina - 15 juli 2010 19:40

Ja nu har jag plockat av 7 skålar med tomater på

våran planta som vi har på baksidan.

 

Goda avlånga tomater riktigt goda kalla.

Ja tycker ju inte om solvarma tomater.


Nu tror jag att det blir regn snart mörkt o kvalmigt.

Man kan ju hoppas.


Ja Ruth jag ska skita i folk.

Dom får väl läsa o tycka va fan dom vill.

I min blogg skriver jag om vad jag vill.

Vare sig det är kokhett eller svinkallt.

Man har vart för snäll fast nu ska jag nog sätta ner båda fötterna.


På torsdag nästa vecka blir det en kryssning.

Skönt att komma bort ett tag.



Sedan är det ju inte långt kvar till vi åker

till Turkiet eller hur Karin.

Oj vad vi ska handla till barnbarnen eller hur....=))

Och bada i havet o bara vara.

Så skönt att byta miljö ett tag.

  





Önskar alla en fortsatt fin torsdagskväll







Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards