~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Cina - 16 augusti 2010 17:47

Idag har jag vart RÖKFRI i 10 månader = 40 veckor = 280 dagar.

Är ganska så stolt över det och det hoppas jag att man får vara.

Många vet jag tycker det är löjligt att räkna veckorna o så.

Men tänk det tycker inte jag att det är.

Kanske man är avundsjuk.......ja inte vet jag.

Visst har det vart stunder som jag tyckt vart

jobbiga o vart röksugen till tusen men jag har 

hållt mig och istället tagit mig en halstablett.

Champixen har jag slutat med för länge sedan.

Det var den som hjälpte mig att sluta.

Fast det mesta har man nog gjort själv.


*******************************

Idag har jag vart upp till min bror och han var väl

inte den piggaste bror jag sett.

Näää tagen var han och ont hade han.

Det vart ju inte titthålsoperationen utan

det vart ett snitt från höger revbensbåge 

ut mot höger sida.

De kom inte åt med titthålsopertionen

så därför är han öppen så stort.

Men nu kan det bara bli bättre och bättre

för varje dag som går.

Han är nog hemma i slutet av veckan skulle jag tro.

Ja går upp imorgon oxå och tittar till han.


*******************************

Var även ut till apoteket och maxi på erikslund

innan vi åkte hem.

Och nu har vi precis ätit och det var

hemlagat potatismos och falukorv i ugn.


Önskar alla en fortsatt fin måndagskväll.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards