~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

7 dagar kvar.....

Av Cina - 22 augusti 2010 11:32

Ja nu är det 7 dagar kvar innan Karin och jag åker till Turkiet.

Vi åker den 29/8 kl:6:00 från Arlanda och är framme 10:50 deras tid

Alltså en timma före än här.

Då är ju kl 9:50 här.

  

Hur skönt som helst ska det bli.

Och slippa allt jävla bråk här hemma åtminstonde 1 vecka.

Har ju två syrror som är ......... ja jag vill inte skriva ut va dom är.

Men dom håller på hela jävla tiden och bråkar om allt och inget.

Näää nu skall jag inte slösa mer energi på dessa men dom gör mig

galen  och det var ganska så nära att jag tog ett bloss igår.

MEN JAG STOG EMOT...........ÄR JAG DUKTIG ELLER.....


Kommande veckans väder i Turkiet

KOMMANDE DAGAR

Uppdaterad: 2010-08-22 03:05

Söndag

soligt 

Natt: 27°C  Dag: 37°C

Torsdag

soligt 

Natt: 27°C  Dag: 38°C

Måndag

soligt 

Natt: 28°C  Dag: 38°C

Fredag

soligt 

Natt: 27°C  Dag: 39°C

Tisdag

soligt 

Natt: 27°C  Dag: 37°C

Lördag

soligt 

Natt: 27°C  Dag: 37°C

Onsdag

soligt 

Natt: 27°C  Dag: 37°C



Inte kommer vi att frysa heller.

För jag tror inte att det händer så himla mycket till veckan där på.

Ska bli så skönt att få bada i havet igen.

Och visa Karin mitt lilla paradis på denna jord.

För Turkiet ligger mig väldigt varmt om hjärtat.

Har vartit där 15 ggr minst.


*****************************


Idag vart vi bjudna hem till Sari, Patrik och Sanna på mat.

Och det tackar vi för.

Hade köpt en pippifilm till Sanna igår.

Så nu blir det väl pippi för hela slanten på eftermiddagen.

Skickade oxå en liten påse med lite gott i till en 

av mina vänner här på bloggen.

Hoppas att den kommer fram bara.


Önskar alla en fortsatt fin söndag!


 
 
Monica

Monica

22 augusti 2010 12:53

Hoppas verkligen att du får en jättetrevlig och fin vecka tillsammans med din väninna.....slappna av och koppla bort dom där hyenorna som gör livet surt för dej.

Idag har vi växlande väder, sol en stund och lite mulet i nästa stund, men riktigt behaglig temperatur.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

Cina

22 augusti 2010 20:08

Jatack jag lovar att jag ska släppa alla tankar på dessa hyenor.
Har vart hos Lilla Sanna och tankat på idag!
Kramen

 
Ingen bild

yrsla

22 augusti 2010 15:49

Hej !
Klart du ÄR duktig som stod emot blosset !!!
Det vet du väl att all skit kommer samtidigt , och---sen blir allt bara bättre !!! *ler*
Så de så !!!
Den dan du kommer hem från din semester , då åker jag iväg på min !!

Ha det gott !
*Kram*

Cina

22 augusti 2010 20:07

Tack för att du tyckte jag var duktig!

Vart skall du åka denna gång???
Visst hade väl du en blogg tidigare???

Kramen

 
lillis

lillis

22 augusti 2010 15:57

Duktig du är som kunde stå emot ciggen i går. Skönt för dig att komma bort från allt ett tag, tack för pratstunden i går och tack för att du finns
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Cina

22 augusti 2010 20:07

Tack.....om du visst sååå röksugen jag vart.
Men näää jag stog emot!
Tack själv!!!
Kramen

 
Ingen bild

Karin

22 augusti 2010 19:41

Vädret ser alldeles fantastiskt ut!!!Ja det ska bli spännande att se o.uppleva ditt paradis.Vi har varit o.fikat hos E&R idag.Det var hennes födelsedag.Berättar sen hur det var.Snart är det lördagnatt o vi får åka/kram

Cina

22 augusti 2010 20:06

Ska bli spännande att höra vad E & R sade.
Ja mycket prat blir det!
När är det....visst längtar man nuuuuuu.

Kramen

 
Ruth

Ruth

22 augusti 2010 19:53

Ja nu närmar det sig avresa, vill tro att dagarna går sakta nu. Är jag avundsjuk ? nääää skulle aldrig klara dessa temperaturer huvvaligen, det blir värre en dom plågsamma dagar vi hade här i sommar med tropikvärme.
Hoppas Sari och Patrik bjöd på något riktigt gottigotta, så skönt att slippa stå vid spisen på en söndag.
Hoppas du får en mysig kväll.
En stor kram till dig vännen..

http://bernamis.bloggplatsen.se

Cina

22 augusti 2010 20:05

Det blir en annan värme än här och så kan du ju bada. Jag gillar inte heller när det är så där varmt.
Vi fick en annorlunda köttfärslimpa hos Sari och Patrik den var riktigt god.

Kramen

 
Marianne

Marianne

23 augusti 2010 18:14

jag hoppas du ska få en härlig semestertripp och glöma bort de tråkiga människorna som förpestar ditt liv.
Starkt att inte ta till prinsen då du kände suget ordentligt.
ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

Cina

24 augusti 2010 12:13

Tack det skall bli underbart att få resa bort en vecka.

Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards