~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Slut i huvet.........

Av Cina - 23 augusti 2010 19:10

Ja jag vart verkligen slut i huvet idag efter min KBT.

Fytusan hjärnan orkar inte tänka och jag är sååååå trött.

Och vad har jag att vara trött för........INGENTING

Det tar verkligen på energin att gå i KBT.

Vart ju lite mycket idag då det hände en hel del i helgen.

Men imorgon är jag pigg igen hoppas jag.


Ikväll måste man ju kolla på Fångarna på fortet.

Lite roligt att det skall börja igen.


Kom på idag att det är marknad här ner på Rocklunda i helgen.

Men den hoppar jag över vad är den marknaden mot den jag

ska besöka i Turkiet.......Ja går ju inte att jämföra som ni förstår.



Näää nu skall jag sätta mig till rätta i min fotölj

och slappa lite och hoppas på att jag ej somnar.


Ha en fortsatt bra kväll!

  



 
 
Ingen bild

Karin

23 augusti 2010 22:06

Hoppas att du fick lite klarhet hos KBT-tanten idag.Har varit o köpt solskydd på apoteket idag så nu är det bara att packa väskan!!!!Kram

Cina

24 augusti 2010 12:12

Meeeeen inte hade du behövat köpa det jag hade ju sååå det hade räckt till dig oxå. Städade badrummet idag och hittade flera flaskor!
Ja nuuuu längtar man verkligen!

Kramen

 
Ingen bild

yrsla

23 augusti 2010 23:06

Hejsan !
Ger dig några svar från din undran igår !!
Nä , jag har aldrig haft nån blogg , men---vi har varit klanisar på blip , och jag läser din o Monicas blogg varje dag !!
Min resa går med bil genom Tyskland-Frankrike-England-Irland-Holland och så hem igen !!
Maken och ett par goda vänner är vi som åker , så jag ser verkligen fram mot det , och har inte haft nån semester , utan jobbat hela sommarn !!
Önskar dig en skön avkopplande semester , med mycke bad och fint väder !
*Kram*

Cina

24 augusti 2010 12:11

Jameeeeen nu kommer jag ju ihåg. Du bor ju även här omkring mig om jag inte minns fel.

Trevlig resa ni skall göra. Hoppas att det går bra och att ni får ett fint väder men framför allt bara ta dagen som den kommer.
Du är förtjänt av en lång semester nu efter en sommar på jobbet!

Kramen

 
Malin

Malin

23 augusti 2010 23:47

Vi såg också fångarna på fortet:) hehe minns att det var alltid så mysigt och sitta o se det då det gick förr i tiden:) så varför inte ta upp gammal tradition:) .. Vi ska inte gå på marknaden i år,finns bättre saker att lägga pengarna på:) hehe! kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

Cina

24 augusti 2010 12:08

Ja precis spar de slantarna och köp dig något du verkligen behöver sedan. Du kommer att behöva en hel del nytt i vinter....=))

Kramen

 
Ruth

Ruth

24 augusti 2010 00:08

Datorn har fått vilat här också både under dagen och kvällen. Men är ju bara tvungen att kika in för att önska dig en skön nattsömn utan maskar och skit hehe.
Kram vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Cina

24 augusti 2010 12:07

Tack....inga otäcka drömmar om larver och maskar inatt.
Vakande till den regnig morgon!
Kramen

 
lillis

lillis

24 augusti 2010 07:11

Förstår att det tar på energin att gå på KBT.
Även jag tittade på Fångarna på fortet tycker att det är så kul att programet är tillbaka
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Cina

24 augusti 2010 12:06

Ja det tar på en men idag är det bättre!
Kramen

 
Ruth

Ruth

24 augusti 2010 14:03

Du kan verkligen överraska. Kom ett paketet i dag, så överraskad och glad jag blev över presentens innehåll, gudagott så det vattnas i munnen fortfarande :-) Tusen tack min kära vän, du är bara för gullig och rar.
En stor kram och en ros till dig min kära vän !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Cina

24 augusti 2010 14:50

Varsågod....bra att det kom fram så det inte fastnade på vägen.
Alltid kul med att överraska folk lite...=))
Men tänkte att du skulle få känna skillnaden på dom. Fast smaken är ju som baken....delad.
Jag gillar denna bättre.

Kramen till dig min älskade vän.

 
Monica

Monica

24 augusti 2010 17:04

Jag tittade också på Fångarna på fortet....väntar att få se nästa avsnitt nu ikväll.

Regnigt och blåsigt här idag!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards