~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Cina - 25 augusti 2010 17:33

Har inte mycket att skriva idag.

Väntar på den stora skrällen....men tydligen ingen reaktion ännu.

Detta gäller ett par damer i Köping....

Regn på fm och sol nu på em.


Imorgon är det torsdag och man kanske skulle

ta och stryka lite kläder.......


Hoppas att ni har sett att jag svarat på era kommentarer.

Om ni kollar in under kommentarer så ser ni svaren jag gett

till er mina kära vänner som skriver kommentarer......TACK


Avslutar med ett citat:


 

Rödluvan lyssnade inte på sin mamma,

Pinocchio var en lögnare,

Robin Hood var en tjuv,

 Tarzan gick utan kläder å lekte med sin "apa"

och Snövit levde ihop med 7 män, den slampan.

Pippi jagades av soc och Emil söp sig full i unga år. 
Det här växte jag upp med, så klaga inte på hur jag blivit ;)

 

Önskar alla mina bloggvänner en fortsatt fin onsdag.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards