~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Cina - 27 augusti 2010 17:24

Imorse åkte vi ut och handlade på ICA-MAXI

Håkan är ju tvungen att ha lite mat när jag åker iväg.

Sedan hem och plocka upp varorna och så stekte jag köttbullar.

Köpte lite köttfärs men jag tycker det är så tråkigt att rulla dessa bullar.


Min bror fick ta bort stygnen idag.

Så nu kan han börja känna sig som människa.

Imorgon får han energi påfyllning av SANNA.


Sedan kom Sari och Sanna förbi och det  vart

ju kaffe naturligtvis och go bulle.

Man tankar ju på energi av dessa små charmtroll.

Fast idag var hon snål med sina kramar.

Ja fick bara en klapp i ryggen.

MEEEEEEN Håkan fick en kram.

Hon sa: Håkan ser ut att behöva en kram........hahahahaaaa

Ja dess barn dom är roliga.


Sedan har jag tvättat lite.

Och så har jag letat efter mina svarta shorts.

Men tror ni jag hittade dom på engång........näääääääää

Och jag visste vilken låda dom låg i.

Men näääääää dom fanns inte.

Ja leta o leta över allt.

Ja jag tänkte får väl räcka med dom vita då.

Ni vet ju hur det är när man börjat leta......man kan inte sluta.

Men jag rev ut hela lådan som jag visste att jag lagt dom i.

Och visst där på botten av lådan låg dom.

Så imorgon så får jag börja stryka och packa.

Vill inte packa ner så tidigt för hur som haver

så blir det ju skrynkligt igen.

Vet att man ska rulla kläderna till rullar för då

ska det hålla sig.

Men jag ids inte det.

LAT SOM JAG ÄR....hahahahaaaaa.


Ni skulle bara veta vad jag längtar till lördagnatt.

Så vi får bege oss mot Arlanda.


KARIN min resvän jobbar just nu sista passet 

mellan 16-21 sedan är det semester för henne!!!!


Nu önskar jag alla en fortsatt fin fredagskväll!


  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards