~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Barnvakt idag.....

Av Cina - 25 september 2010 21:55

Oj blir en sen blogg idag.

Men vi har vart barnvakt till Sanna på eftermiddagen.

Och så åkte vi till "Kister" och hälsade på.

(alltså min bror)

Och där var vi kvar en stund och fikade.

Tack för fikat!!!

Sedan så kollade vi lite på Karlsson på taket.

Jag passade på att ta ett foto på deras ganska så gamla katt Elvis.

Tror att han är 15-20 år skall inte säga säkert men däromkring.

Klicka på bilderna så blir den större.

  

Här ligger han på magen på min bror.

Hans öga ser konstigt ut men han har inget fel utan vart nog så

när det blixtrade till........

Passade oxå på att ta ett av "filifjonkan"

  

Hon vill inte att man skall fota henne nu......=))

Så man får smyga med kameran.


När vi kom till Västerås så åkte vi och hämtade Patrik

som hade vart o fotat på innebandyn.

Och så körde vi hem Sanna och han.

Håkan o jag fortsatte ut till Maxi för att handla lite.

Och när vi kom hem så kollade jag på tv "Här är ditt liv"

de var väldigt bra ikväll..........VILKEN TJEJ!


Nu skall jag snart hoppa i säng har fruktansvärt ont i kroppen.

Så det ska bli skönt att krypa ner snart.


Ha en fortsatt fin kväll ni som är vakna.

 
 
Ingen bild

Karin

26 september 2010 00:52

Va´trevligt ni har haft idag! Jag jobbade på dan o nu ikväll har jag träffat gammla jobbarkompisar.Åh va vi har haft roligt o skrattat.tiden bara flög iväg.Jag börjar jobba kl 07 så nu ska jag gå i säng så det blir lite sömn iaf/kram

Cina

26 september 2010 13:07

Men inte får du vara ute o slarva så här länge gumman. Hur skall du orka jobba idag...=))
Vi hade en trevlig eftermiddag hemma hos "Kister"

Kramen

 
lillis

lillis

26 september 2010 09:50

Vad kul att få vara barnvakt till lilltösen. Tycker oxå att Här är ditt liv var superbra och så glad och fin hon var
Ha en bra söndag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Cina

26 september 2010 13:06

Ja vi hade en bra eftermiddag igår.
Hoppas du har en fin söndag!
Kramen

 
Ruth

Ruth

26 september 2010 09:59

Missade "här är ditt liv" i går, men skall kika på datorn under dagen. Så fin och gammal pisse, han ser riktigt välmående ut trotts sin höga ålder, är det en innekatt också. Sannas gulliga leénde är bara såååå.
Ha en fin söndag / kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

Cina

26 september 2010 13:02

Åhh vad synd att du missade det men som sagt kolla på det på datorn eller reprisen idag!

Elvis är både inne o ute katt.
Man är en stor sak fast börjar bli en
gammal katt nu.

Ha en fin söndag!

Kramen

 
Malin

Malin

26 september 2010 11:44

Låter som en mysig dag ihop med söta Sanna:) ...Oj det var en katt med många år på nacken,kanon fin iaf! ... Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

Cina

26 september 2010 13:00

Ja vi hade en mycket bra eftermiddag!
Kramen

 
 av irja

av irja

26 september 2010 13:01

Kära Cina !!!
Här var det en vacker natthimmel , vilken fin blogg,ja få se nu var har vi vintergatan och karlavagnen, lilla och storabjörn....LER, skojar på som vanligt...NU till gårdagens ämne, Att få vara barn vakt är ju ett stort nöje, och tur är väl att man får lämna igen de små liven efter en lång dags stohej,,,,Jag blir också så trött när jag har varit med våran vildbas Melker 1år 9mån
JAG skriver som du, vilken underbar och positiv tjej, Lena Marie, i här är ditt liv...Inte ett öga var torrt .....Gripande.....
Kan jag få logga dig, är lättare att hitta till dig då,,,HA en skön HÖSTsöndag..
KramiZ IA.....


http://40-talisten.bloggplatsen.se

Cina

26 september 2010 13:05

Kära Irja.

Klart att du får länka till mig. Jag har gjort det till dig.
Sååå synd att du inte hittade karlavagnen m.m kanske jag har glömt dom...hahahaaaa.
Tack för att du gillade min blogg.
Alltid kul att tapetsera om lite.

Önskar dig en underbar söndag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards