~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Fått GRILLER i huvet........

Av Cina - 31 oktober 2010 13:50

Det är ju det här med hår ni vet.

Man är ju aldrig nöjd med det....inte jag iallafall.

Jag skall till frissan den 25 nov.

Och då har jag fått för mig att jag ska

klippa mig ungefär så här.

( Lånad bild från google)

Och även bleka ner det till grått om det går.

Och sedan massa olika färger på slingorna

bland annat lila ......mmmm jag vet att jag är knäpp.

Är så trött på mig själv så jag måste förnya mig lite.

Och efter som jag är gråhårig.....och måste färga mig

minst 2 ggr i månaden om det ska vara snyggt så

passar det ju bra att färga det grått.

Ja vill inte se ut som alla andra "tanter el damer"

Ja det var lite om mina GRILLER jag fått för mig.


***************************

Vi var ut till Maxi idag och veckohandlade.

Fytusan så mycket folk det var där.

Och många var det på apoteket oxå för

jag var tvungen hämta ut lite mediciner.

Köpte denna fönsterlampa på Maxi

 

Den är vit men ser ut på bilden som om den var guld.

Den ser ut som en vit lysande snöboll.

Håkan slog nu sönder den svarta som satt

i fönstret här om dagen.

Han skulle byta glödlampa o lampan åkte ner.

Den gick i tusen bitar!


******************************

Min mage är bra idag inte en gång jag vart

på toa ännu.

Men har nog åkt på UVI i stället.

Men köpte  mig tranbärsjuice som jag dricker.

Så får vi se om det hjälper.

Alltid är det något men men det går ju över

med lite PC om det blir värre.

Idag skall vi äta hemlagad thaimat.

 

Spännande och se om det är gott eller ej.

Men det hoppas vi väl att det är.

Skall bara koka ris till så är det klart för att äta.

Vet att det är några som gjort detta redan.

Och dom har sagt att det var gott.

Ja dom har fått receptet av mig och nu först gör jag det.....=))

Imorse var det grått och tist ute men

nu skiner sooooooolen och det är såååå skönt ute.

Ikväll blir det att kolla på Ensam mamma.


Önskar alla en fortsatt fin söndag em/kväll   




 
 
Malin

Malin

31 oktober 2010 15:03

Hehe inte lätt att välja vilken frisyr man vill ha,men tror det kan bli coolt med olika färger på slingorna :) .. Fin ny lampa din köpt,har sett dom jag med men vet inte riktigt om dom skulle passa in här hemme :P ! Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

31 oktober 2010 15:22

Tror att du kommer att passa bra i den frisyren och kul med lite olika färger på slingor
Snygg lampa du köpt. Sak bli spännande och höra vad du tycker om maten jag tyckte att den var kanon
Ha en fortsatt bra dag
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
agge

agge

31 oktober 2010 15:38

Varför ska man se ut som andra? Ska bli kul att se hur det blir. Härligt väder idag och tjusig lampa du köpt
kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Ingen bild

yrsla

31 oktober 2010 16:38

Heja Cina , tufft med Robyns frisyr och slingor , som ju kommer att matcha det gråa !
Visst är det skoj att se annorlunda ut , fast vi är "tanter" , eller nåt sånt !! ??
Lycka till!

 
Margit

Margit

31 oktober 2010 18:25

Ja det blir säkert bra, den frisyren! Myckjet lättskött, skall jag gissa.
Jag brukar TONA mitt hår 1 gång var 4:e vecka, ungefär, NÄR jag har klippt mej...och det gö jaf ca var 4.e vecka...Och jag tycker att det funkar bra...
SKÖNT att du nu är bättre i din mage också!!!
Kramen!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ruth

Ruth

31 oktober 2010 18:41

Så nu skall du poppa till dig som stjärnan Robyn, hon har oftast enkla fina frisyrer, det kommer nog din att bli också, fräckt med flera färger. Håller med dig, man skall våga testa och inte se ut som alla andra. Är ditt hår lånkt nog i luggen ? hoppas vi får se en bild på förvandlingen.
Dessa lampor är så mysiga, nu behöv det ljus, blev en timma mörkare i em. ja det är ju nya tider. Grytan är god, gillar dessa kryddor. Jag åt stuvad vitkål, köttbullar och rödbets sallad, det var också gott.
Ha en fin kväll vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
caritha

caritha

31 oktober 2010 21:10

Jättesnygg frisyr kul att förnya ju.Jättesnygg lampa,ha en trevlig kväll kramen/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards