~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Inget Nytt På Tapeten......

Av Cina - 15 november 2010 15:49

Tyvärr har jag inget nytt att komma med idag.

Är precis lika dan i magen.

Regn hela dagen det var nästan så att det var

isbitar i regndropparna ett tag.

Sedan övergick regnet till STORA snöflingor.

Nu regnar det igen.

Med andra ord en mycket regnig dag.

Snön vi fick förra veckan är snart ett minne blott.

Haft lyset på hela dagen annars ser man inget.

Har börjat så smått planera vad som ska bakas till första advent.

Ja saffransbröd är ju givet och sedan blir det nog skurna pepparkakor.

Det var såååå länge sedan jag bakade dom.

 Tar ju lite tid men vad gör det, har ju all tid i världen.

Fast man ska ju känna för det oxå.

Nu skall jag ta och baka en lite pizza till Håkan

så han får lite mat i magen.

Själv håller ja nog mig till tee och en skorpa.


Önskar en fortsatt fin måndag   


 
 
ansepanse

ansepanse

15 november 2010 16:12

pepparkakor ska jag och Satu baka men det blir nog det enda jag bakar
Sv: jo jag har sett den lilla tösen, klart att du räknar henne som ditt barnbarn
ha det gott - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

15 november 2010 16:51

Åhh du vart jag sugen på att baka :) .. och gud så gott med saffransbröd,och julmust är ett måste till :) hehe! Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

15 november 2010 17:37

Vad tråkigt att du inte är bättre i magen, hoppas att det snart löser sig
Funderar på om jag ska baka lite saffransbröd till Advent
Ha en bra kväll min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

15 november 2010 17:42

Provsvaren bör ju komma nu snart så du får hjälp med din mage. Jag kommer inte att baka något till 1:a Advent. Såg i ICA tidningen att nu har Semlorna börjat komma 4 för 50:- premiärpris, gissa om jag blev sugen, men får hålla mig.
Ha det gôtt vännen och krya på dig / kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Anki Paulsson

Anki Paulsson

15 november 2010 19:42

Krya på dig nu.
Inge vidare när magen strular.
Berättade för maken idag om tipset jag fick av dig att köpa en pulka.
Så det får bli en av presenterna till sonen.
kram på dig

http://www.hampusmamma.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

15 november 2010 21:10

Det var då en envis mage du har som inte vill bli bra.
Jag har just sett Dansbandsbrudar på tv4+, riktigt bra program tycker jag.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

15 november 2010 22:13

Fy va´tråkigt att du inte blir bättre.Visst är det gott med saffransbröd-ett måste till advent.Brukar göra mjuk saffranskaka,inte heller dumt till en kopp kaffe.Är faktiskt ganska trött på detta "skitväder" men det är väl bara att gilla läget.Ha det bra/kram

 
Maria

Maria

15 november 2010 22:17

Ja det börjar bli tid för lite julbak så man inte behöver göra det sista veckan. Saffran har jag svårt att äta men de ger en gul fin färg på brödet.
Ha det gott/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
caritha

caritha

15 november 2010 22:49

Jaa dax att tänka på julbaket snart,här regn o rusk hela dagen fast jag legat nästan hela dagen så djävla ont i ryggen igen ju ha det bra kramen/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ullis

16 november 2010 08:34

Har du provat Forever livings Aloe Vera juice ? Helt suverän mot bla krånglande magar.
Kolla in på www.foreverliving.se

 
agge

agge

16 november 2010 11:03

Ett jäkla väder igår, usch....idag är det betydligt bättre, solen tittar fram.

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
annemon

annemon

16 november 2010 15:20

Hoppas att magen har blivit bättre vet hur det känns, jag har en tarmsjukdom är op. ett par gånger senast -92 så det är inget vidare när magen krånglar. Ha de gott och kram på sig
annemon

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards