~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Västerås tuffaste BRUD och starkaste.....

Av Cina - 23 november 2010 16:46

Måste få visa VÄSTERÅS TUFFASTE BRUD.

Klicka på bilden så blir den större.

 

Ja söööööööt som socker är hon VÅRAN LILLA SANNA.


Och hon är oxå VÄSTERÅS STARKASTE PIPPI.

 

Ja detta fick hon i födelsedagspresent av

min bror med familj.

(Dessa två bilder är tagna av Sari & Patrik)


Imorse ringde Sanna och ville komma på kaffe.

Och klart hon fick göra det.

Ja hon visste ju att jag bakade igår.

2 st bullar åt hon upp trodde inte mina ögon.

Hon tyckte det var gott så då fick hon äta.

Ja hon behöver lite hull på kroppen =))


När Sari och Sanna åkt hem så började

vi med pepparkaksbaket och fy tusan vilken

tid det tar att grädda dessa.

Men dom är ju god så det är värt mödan.

255 st vart det så det vart 18 plåtar

men 15 på varje.....=))

 

Här ser ni berget av pepparkakorna.


Vädret hos oss idag då......ja blåser ju nästan storm

och det blåser skitkallt.

Ingen snö har vi fått idag men kanske kommer vem vet.


Detta får räcka från mig för idag!


Ha en fin tisdagskväll  

 
 
lillis

lillis

23 november 2010 17:27

En riktig söt liten tuffing, så söt hon är i pippi kläderna.Vad du är duktig som bakar och står i, pepparkakorna är jättefina
En skön kväll till dig
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

23 november 2010 19:32

oj så många pepparkakor du bakat
ska väl oxå börja framöver med pepparkakorna.
Får se OM jag gör några lussebullar, har aldrig bakat det förr, så jag får se hur jag gör.

Ha en fortsatt bra vecka

Kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Anki Paulsson

Anki Paulsson

23 november 2010 20:28

Söt som socker är hon :)
Wow, så mkt pepparkakor du gjort.
Lägtar tills sonen är så pass stor att vi kan baka lite ihop
kram

http://www.hampusmamma.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

23 november 2010 20:45

Kan blite tjatigt att skriva att hon är söt, men hon är ju det så jag kan inte låta bli !

Så mycket pepparkakor du har bakat och dom ger en så kryddig och god doft i hela huset. Du är otroligt duktig.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

23 november 2010 21:53

vad söt hon är Sanna och orkade äta två bullar
vilken hög med pepparkakor! inte dåligt
ha det gott vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

23 november 2010 21:59

Hej! och tack för ditt inhopp skall nu gå och lägga mig så det blir godnatt. Mycket pepparkakor du gjort,jag brukar köpa mina, pepparkakor är jobbigt att baka tycker jag.

http://annemon.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

23 november 2010 22:53

Hon är bara så söt tösabiten, oj så mycke du har bakat, duktiga dej

http://bloggplatsen, se

 
Malin

Malin

24 november 2010 05:20

Helt underbara bilder på Sanna :)
Oj det var ingen dålig sats du bakat,har aldrig smakat dessa men himla sugen på att prova o baka dom :)
Önskar dig en fin dag! Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
agge

agge

24 november 2010 09:53

Oj, ja det tar tid att baka pepparkakor. Du är flitig du. Jag köper färdiga jag....hrm

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
irja

irja" title="http://bloggplatsen.se]irja[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]irja[/url]

24 november 2010 11:38

Good Förmiddag,, Flitighetens lampa har lyst , hos dig vännen,,, ja ibland måste man ta för sig och göra vardagen drägligare så att man glömmer bort värken,, åtminstone för ett tag,,,, DU, bakar , jag målar,,,, man måste få göra det man tycker om,,,, Jag kommer över på eftermiddagskaffet, för pepparkakorna såg så gooda ut....
Sanna tejen , är verkligen en söt liten pippi och så stark hon är,,, hälsa Sanna det ...KramiZ IA ,,,,,,Sköt om er i vintermörkret....

http://40-talisten. bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards