~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 10 december 2010

Sticka....sticka....sticka

Av Cina - 10 december 2010 15:57

Ja det är vad jag just nu gör.

Det tar sig inget tycker jag har snart stickat upp 2 hg.

Så här ser det ut iallafall.

 

KLICKBAR BILD

Ja gud vet hur lång den ska vara men det blir nog

till att sticka upp alla fyra hg som jag köpte.

Den skall du viras ihop sedan när man sätter på sig den.

Jaja det blir nog bra när det blir klart nästa år.  


Jaha och för er som är nyfikna så har det INTE kommit

något barnbarn ännu.  

Lovar att berätta när det kommer.


Jaha nu har jag precis satt in en potatisgratäng med

mycker vitlök i ugnen och till det blir det kassler.

Det duger till oss idag.


Ikväll är det Idol men det bojkottar jag.

Tänker inte titta på det.

Han är ingen värdig vinnare i mina ögon.

Det är min åsikt.


Imorgon skall jag åka till Köping och gratta

min pappa som fyller 81 år och så min brors

son Christoffer som fyller 22 år.


Kanske ska ta mig lite glögg ikväll när det är så kyligt ute.

-10 grader just nu här hos mig.

Kommer säkert bli kallare framåt kvällen/natten.


Ja det var allt från mig för idag.


Ha en fin fredagskväll  



 
 
lillis

lillis

10 december 2010 16:14

Så långt du hunnit med stickningen.
Men när ska det lilla titta fram.
En bra och skön kväll till er
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

10 december 2010 17:38

Himla fin färg du stickar med :)
Tycker du gör rätt i att ta dig en glögg,den värmer nog fint :)
Hoppas ni får en bra dag i köping! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

10 december 2010 18:54

varför inte? han sjunger ju så bra
ha en fin kväll - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

10 december 2010 18:54

Hej! detta ser ju fint ut snygga färger tycker jag, plus att jag håller med dig i ditt förra inlägg julen den är inte som förr men det får gå endå.Ha det bra.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

10 december 2010 19:57

Din halsduk kommer att bli kanonsnygg om den inte blir klar förens till nästa år så är det inte långt kvar dit. Gattis till din pappa och brorson som fyller år hurra, hurra !
Här blir det IDOL.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

10 december 2010 20:15

Snygg halsduk, den lille vill nog inte ut i vinterskylan

http://bloggplatsen, se

 
Ingen bild

agge

11 december 2010 18:19

Håller med dig ifråga om Jay. Noll tollerans tycker jag att det är i ett sådant program som idol. Han skulle inte fått vara med. Har inte tittat så mycket i år då jag inte tycker att det varit något att se i år.
Vilket jobb du har det med den där sjalen, ska bli kul att se hur den blir när den blir klar

kram

 
Maria

Maria

11 december 2010 19:16

Go kväll, ja du stickar o stickar den blir både snygg o go att ha runt halsen när de är kyligt.
Jag åkte till mamma istället blev bäst så.
Helgkramar från torpet

http://torparmor.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards