~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 24 december 2010

Sååååå skönt att det snart är över

Av Cina - 24 december 2010 21:11

Åhhhh så skönt att denna dag snart är över.

Usch vilken skitdag tycker jag.

Jobbigt på många vis.

Många tankar o funderingar har man.

Inget är sig likt alla far hit o dit.

Nääää julen är inget för mig.

Håkan och jag har ätit lutfisk idag.

Var o lämnade paket till Sanna på förmiddagen.

     

Det såg ut så här då.


Lilla Maja har vi inte hälsat på ännu.

Men det kommer nog att bli i veckan som kommer.

Så här julfin var hon iallafall.

 

Maja 9 dagar


***********************************************




 

MAMMA....DU FATTAS OSS



Detta var allt från mig just nu.    


GOD FORTSÄTTNING PÅ JULEN





 
 
Malin

Malin

25 december 2010 02:26

Fina bilder du som alltid bjuder på.
Två fina jultöser! =) Man smälter då man ser båda :)
Kram kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

25 december 2010 07:49

God fortsättning på julen.
Fina bilder på Sanna och lilla Maja
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

25 december 2010 10:24

Jag har inte så stora förväntningar på Julafton så här gick det enligt planerna, god mat och en lugn tillvaro. Det blir så när barnen har egna familjer och varken jag eller Arne har våra föräldrar kvar i livet, klart det blir en tomhet, men så blir det alltid. Fina foton på barnen. Maja var riktig julfin men var nog inte så mycket med i Julfirandet denna julen.
Hoppas ni får en fin juldag / kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

25 december 2010 11:15

stackars dig vännen - det var ingen höjdare här heller, inte mycket julaftonsaktigt alls
önskar att fortsättningen blir bättre för dig
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Kerstin

Kerstin

25 december 2010 11:42

God Fortsättning! De är så söta dina båda små töser. Härligt att ha såna att jula med, ja den minsta förstår ju inget i år men nästa år tindrar nog de ögonen med i kapp med juleljusen. Skönt att dr inte hittade nåt annat fel även om reumatism ju räcker mera än väl att ha. Jag ger nu ett försök att lägga av med min kortison, har ju haft underhållsdos ½ tab. /dag i flera år. Håll tummarna att jag klarar mig utan. Axeln min är inte bra men bättre. Ha det nu så bra Cina

http://farna.bloggplatsen.se

 
Blog of the Year

Blog of the Year

25 december 2010 11:58

Hej, din blogg är nu godkänd och går att rösta på i Blog of the Year på Facebook!

http://apps.facebook.com/blogoftheyear

 
Gunilla

Gunilla

25 december 2010 16:37

Hej vännen, god fortsättning på dig.
Jag gillar inte heller julen längre.
Den blir aldrig som den varit förr :(

Så nu ä den tiden snart förbi som skönt är.
Bar att vänta in nyåret.
Inte mycket för det heller egentligen.
Kram på dig
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards