~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Skönt med vardag imorgon.......

Av Cina - 26 december 2010 14:34

Ska verkligen bli skönt med vardag igen.

Denna julhelg var inte så lång men det tycker jag är skönt.

Fast många andra inte tycker det.

Sedan är det bara Nyårsafton och trettonhelgen.

Ja sedan går vi mot våren.

Idag är det en slappar dag kan jag känna.

Ingen vill ha mat av oss, så jag behöver ingte laga något.

Finns ju massa rester men det vill jag inte alls ha.

Har ju räkpaj kvar som jag kan ta om jag blir sugen.

Gjorde precis ris ala malta det är liksom ingen jul för mig

om jag inte får det.

 

Bara onyttigheter som smakar bra....  


Idag är det bara -4 grader kallt och lite snö i luften.

Har kommit någon cm i natt.


Jag har inte vart ut på någon rea idag.

Tänkte kanske ta mig en sväng ut imorgon när

det förhoppningsvis inte är så mycket folk överallt.


Har tapetserat om lite här hos mig.

Det får duga så länge.

Kanske hittar på något annt en dag vem vet.....


Hoppas allat haft en trevlig Jul.


Detta var allt från mig för idag.


Ha en fin annadag jul.  

 
 
annemon

annemon

26 december 2010 17:35

ja jag säger detsamma skönt när det är över snygg desingn ha de gott.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

26 december 2010 17:57

jag har heller inte varit på någon rea, tog en lång skogspromenad istället
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

26 december 2010 19:22

Nu har du fått det så ljust och fint här inne, tjusigt och fint.
Har inte så ont utav dessa helger, det behöver ju inte vara så märkvärdigt, jag trivs och myser så länge det varar. Någon rea blir det inte för mig, finns inga affärer här, bara en ICA butik. Skulle det i såfall bli något där så kanske det kan bli en julskinka till reducerat pris för kommande bruk.
Ser att du har gjort apelsinris, det åt vi när Gullan bjöd på mat. Jag tycker det är gottast utan frukt, då med saftsås i stället det är Ris ala malta för mig med mycket vaniljsocker i grädden, mummssss..
Ha en fortsatt fin julhelg / kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

26 december 2010 19:24

Ser att du längtar bort till varmare bräddgrader....Ser skönt ut. Men som du vet så gillar jag vintern också.Jag var på rea idag och jag ska väl ut en stund imorgon med, tror jag. Ska nog ner med min sonhustru.
Ris a la malta är ett måste på julen...absolut

kram

 
Lena S

Lena S

26 december 2010 21:27

Va fint du gjort här inne.
Jag tycker också det är skönt att julen är över.

Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

26 december 2010 21:34

Vilken fin header, man drömmer sig iväg till havet o värmen!
SV: va kul om du dansade till oss! Det var roliga år att stå på scen men nu e jag lyckligast vid sidan om.
kram o god fortsättning

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

26 december 2010 21:53

Här har du redan dansat ut julen o kanske lika gott det. Ja imorgon är de vardag igen o ja är ledig, ska sova länge hoppas ja. Ha de gott/kram kram

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

27 december 2010 00:12

Så fint du fått det här inne :) Ja nu är julen slut,och jag tycker det é skönt :) ett år drygt till nästa julafton!
Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

27 december 2010 07:27

Tycker oxå att det är skönt att julen är över för denna gång. Ris a la malta är smaskens
Jag tänker inte gå på någon rea tycker att det är jobbigt att trängas med massa folk
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

27 december 2010 11:58

Vi har haft en bra jul, och inte behöver man laga mat idag, blir bara rester, så idag blir det till att slappa

http://bloggplatsen, se

 
Gunilla

Gunilla

27 december 2010 17:27

Säger som Ruth, att du har fått det så ljust och fint här på din blogg nu :)
Jag har varit inne på rean och köpt mig ett par vinterstövlar till, att växla om med, dom där *ugg stövlarna*
Dom var sköna dom, så jag hoppas kunna ha dom i några år iaf.
Uggstövlarna var som sagt ingen modell för mig, men dom får *hänga med* tills dom blir utnötta.
Bättre jul kan man önska sig här, men det får bli som det blir.
Nyår likadant.

Håller med dig att ris ala malta inte är ngn jul om man inte äter det.
ska nog göra det ngn dag här..

Ha det bra till nästa gång vi ses på bloggarna.

Kram på dig

/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards