~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Besök av en liten kaffegäst......

Av Cina - 29 december 2010 16:02

Idag fick vi besök av en liten kaffesugen Sanna.

 

Så här glad blir man när man får kaffe och bulle hos farmor.

Idag fick hon Håkans kopp.....  

Sedan hade Håkan skalat 2 mandariner som hon åt

när hon kollade lite på tv.

Hon älskar verkligen mandariner.

Ja det gör jag oxå nu när dom är som godast.

Sanna och jag skall åka bort två dagar i februari.

Få se hur det går.

Och vart vi skall åka kan ni kanske gissar er till.


Idag har det åter vart en råkall dag bara -4 grader men

isande kyla tycker jag.


Ikväll blir det att kolla sista avsnittet på bönderna.

Tycker nog denna omgången vart det töntigaste jag sett.

Tror ingen av dom hittar KÄRLEKEN. 


 Imorgon skall vi äntligen åka och träffa LILLA MAJA  

Ska blir så mysigt.

Gissa om det blir mycket foton o visa er sedan.


Nu skall jag ta och laga lite mat

idag blir det hemlagat potatismos och prinskorv.


Detta var allt från mig för idag!

Ha enfortsatt fin onsdags em/kväll.  

 
 
Airi

Airi

29 december 2010 16:41

Vilken härlig gäst du hade.Nog vart bönderna i år lite konstiga.Tror att de är bara Jonas som har lyckats.

http://www.airislya.se

 
lillis

lillis

29 december 2010 16:56

Vad mysigt att få träffa lilla Maja i morgon.
Sanna är en liten kaffetunna, jag förstår nog vad Sanna och du ska åka i Februari det kommer säkert att gå jättebra. I kväll så får vi se om det händer något spännande hos bönderna men jag tvivlar
Ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

29 december 2010 17:39

Tänk att hon är en sån kaffemoster :-)
Va mysigt att äntligen träffa den lilla godingen.
Bra att du påminde mej om Bönderna, måste ju se hur det slutar.
Ha en trevlig kväll!

Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
Monica

Monica

29 december 2010 17:56

Lilla Sanna är verkligen ett litet charmtroll, så lycklig hon kan vara som har fått komma till så fina människor som ni är:)
Det blir väl spännande att få träffa lilla Maja....

Ha en bra kväll!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

29 december 2010 18:12

vad kul att få besök av en kaffesugen Sanna, klart att hon gärna fikar hos farmor, härligt att du får träffa lilla Maja äntligen
ha det gott - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

29 december 2010 23:07

En stor dag för er i morgon när ni får lukta och känna på lillsessan. Skall bli kul att få se henne från alla sidor hehe..
Sanna är solstrålen nr. 1, så lycklig över en kopp kaffe och en bulle, charmfia där !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

29 december 2010 23:51

Så mysigt att få rå om den lilla solstrålen själv ibland.
Jag har missat det mesta om bönderna,även avslutningen.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Malin

Malin

30 december 2010 00:22

Charmtroll och så söt :) ... Ser fram emot bilder på Maja gräddnos hihi :) Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

30 december 2010 01:15

Vad kul med besök av barnbarnet. Jag hade för länge sedan ett dagbarn som älskade att dricka kaffe o läsa Ellos, han var då bara 3 år.
Ha det så gott så här på slutklämmen av 2010.
Nyårskramar från torparmor

http://torparmor.blogspot.com

 
Ingen bild

agge

30 december 2010 11:47

Vad mysigt med kaffe och dopp tillsammans med barnbarnet. Vad härligt att få åka bort tillsammmans och rå om varandra. Förstår att du ser fram emot att få snusa på lilla Maja Gräddnos.
kram

 
annemon

annemon

30 december 2010 20:31

Hej! tittar in och önskar dig ett gott slut och ett Gott Nytt År.

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards