~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Hälsat på LILLA MAJA..........

Av Cina - 30 december 2010 21:08


Ja idag har vi vart och hälsat på LILLA MAJA

Som idag är 15 DAGAR  

Sååååååååå söööööööt men så liten.

Lite foton får ni här.

KLICKBARA BILDER


   

Här ligger lilla gumman och sover.


   

Stolt farmor och farfar.


  

  Håkans syster och hennes man.


 

Johan, Matilda och Håkan.


 

Jag hade bakat tårta.


Ja våran dag har vart mycket trevlig och mysig.


Detta var allt från mig för idag  

 
 
Malin

Malin

30 december 2010 22:12

Vilka fia bilder du bjuder oss på idag :) Hon är ju bara så fin och söt :) Mysigt med en liten=) ... Tårta såg gode god ut :) Kram!

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

30 december 2010 23:16

Smälter ju, så himla söt en liten Maja, skulle tro hon var mycket äldre, så slät och fin i hyn, ett praktexemplar ! En stor dag för farmor och farfar att få träffa det lilla pyret, fy vad ni måste ha våndas innan denna dagen kom.
En stor och pampig tårta, säkert mycket välsmakande. Tack för att du visar fram dessa fina fotona.
Kramiz

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

31 december 2010 06:59

Vad mysigt för er att få hälsa på lilla Maja, så söt och fin hon är. Mycket fina kort på Maja
Tårtan ser hur god ut som helst
Ett Gott Nytt År
till Håkan och dig
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
caritha-

caritha-

31 december 2010 09:26

ÅÅ så söööt hon är förstår att du/ni är stolta.tårtan ser smarrig ut ha en trevlig dag kramen/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

31 december 2010 09:38

Men så söööt hon är lilla Maja. Förstår att du var lyrisk..
Önskar Dig och de dina ett Gott Nytt År!
kram

 
Lena S

Lena S

31 december 2010 10:20

Vilken sötnos...tänk så små dom är. :-)

Gott Nytt År-kramar från mej!

http://nelasvarld.blogg.se

 
Maria

Maria

31 december 2010 14:41

Oh så söt, roligt för dig att få träffa henne o snusa lit. Ha en bra kväll/nyårskram

http://torparmor.blogspot.com

 
Monica

Monica

31 december 2010 15:36

Så fin lilla Maja är...tror bestämt att hon är lik farfar:)

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

1 januari 2011 11:19

ljuvligt söt! självklart en mycket stolt farmor och farfar
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards