~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Cina - 8 januari 2011 11:33

Ja tänkte visa er lite bilder från min tid som liten.


KLICKBILDER

         

Bilderna behöver inte ha någon text utan får tala för sig själva.


 

Detta är jag som sitter på sparken och hon som kör

är Boel Moberg.

KARIN KÄNNER DU IGEN BOEL????


 

Jag när jag komfirmerade mig.

Har min bror Christer i knät.


 

Mamma o Pappa när dom förlovade sig.


 

Brudfoto på Mamma o Pappa


 

Mamma o Pappa på stan i Köping


 

Patrik julen 1972


 

Majas pappa Johan som liten.

Dom är mycket lika.


Ja detta  var vad jag hade att dela med mig av idag.


Önskar alla en fin lördag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards