~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

TunaPark och IcaMaxi

Av Cina - 18 januari 2011 16:45

Ja imorse tog vi oss en tur till TunaPark.

Vart inte mycket köpt där fast det var mycket rea.

Roligt att gå och kolla i affärer lite.

Men ni ska få se vad jag handlade iallafall.

KLICKBARA BILDER.

     

Kalasbyxor, body och dregellappar till Maja allt på REA.

 

En t-shirt till Sanna oxå på REA + lite playmo lera.

 

Denna köpte jag till mig själv.

REA HALVA PRISET.

Ja det var vad jag handlade i TunaPark.

Dom har en affär i TunaPark som heter DIMODA

Och dom har såååååå mycket fint.

Fotade dessa underbara ljus där.

   

Visst är dom underbara????

När vi kom hem så var vi ut till ICA MAXI och storhandlade.

Gick sååå bra inte alls mycket folk.

Så det var gjort på 1½ tim.

Nu är alla skåp o frys uppfyllda.

Imorgon blir det nog bakning.

*****************************************

Måste få visa hur våran parkering såg ut imorse när vi åkte.

   

Halt är bara förnamnet.

Tur att vi har garage.

Till sist ska jag visa detta foto.

 

Cromiz och Elvis i min datastol.

Får inte ha den i fred heller.

Ja detta var lite från min dag som vart!

Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll.  

 
 
Ingen bild

agge

18 januari 2011 18:27

Vad kul att shoppa, mycket fint du hittade. Men gud vad dåligt sandat ni har, vi har jättebra skött här där jag bor och jag bor också i mimer.....?????
Vilken läcker klocka...älskar bling, bling

kram

 
Ingen bild

Karin

18 januari 2011 18:41

Va kul att göra lite fynd!Fina saker. Vad köpte Håkan?Tittar du på 1/2 8 hos mej nu när det är från V-ås?Där skulle du varit med som har så mycket bra recept!Ha en bra kväll/kram

 
Monica

Monica

18 januari 2011 18:44

Den parkeringen vill då inte jag promenera på,här har dom sandat bra på gator och småvägar och mycket av isen har smält nu när det har varit töväder.
Fina foton med mycket söta kläder till de små *grynen*och ljusen är jättetjusiga också.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

18 januari 2011 19:00

De va ju roligt o få ut o shoppa lite, både till barnbarn o dig själv. Jag tycker det är väldigt roligt att handla till de mina också.
Ha en go dag/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

18 januari 2011 20:41

Så mycket gulligt till barnbarnen du har köpt, även ett superfint klocksmycke men glitter och glamour. Så fina ljusgrupper, skulle vilja ha dom alla :-) en och annan hade nog fått följa med mig hem. Så isigt är det på hela gräsmattan för hundarna, det är helt bedrövligt..
Dina pizzizzar är så söta, roligt att få se en bild på dom igen.
Ha det gott vännen / kram...

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

18 januari 2011 20:48

Har också varit och handlat idag, men hoppade över Maxi idag, tur det annars kanske det blivit ett stort hål i plånboken, det fins ju så mycke till dom där små

http://bloggplasten.se

 
Ingen bild

annemon

18 januari 2011 21:59

Hej! Ser att du hade en trevlig shoppingrunda på Tunapark det blev visst lite smått och gott.Förråden dom måste man förstås fylla på, det gjorde vi igår på ICA Maxi,så idag har man suttit vid datorn och betalat räkningar, och lekt lite med bilder.Tiden går så fort när man sitter vid datorn.Dag nanna nu ha de gott.

 
Calma

Calma

19 januari 2011 00:50

Hej där
Åhh,skulle se på fina bilder,men det blir bara som en rund blomma,som cirkulerar,på laptopen,
men ska kolla på stationära imorron/idag,för jag e lite sen/tidig här
Men d kände jag för å då blir d så,,

Men förstår att du gjorde en del fynd iaf,,härligt,,o ljus är ju bara såå underbart,i alla former

Aha,det blir bakning igen,kul o gott,
Jag har en del saker som jag gör,från dina recept,det är kul tycker jag,,

Gurkor finns än det är tur,,spar burkar för fullt,det blir nog större kvantitet i inläggn kommande höst*L*de är sååå goda,fler ha velat ha receptet,som ju är aåå enkelt ju,,

ja,det är skönt att fylla på,att ha hemma,

Ej mkt folk i simhallen heller idag,trots att det är gratisveckor,,
Men skönt va d iaf,,3 timmar där,mm

Nu ska jag glida ner i bingen,
Vi möts igen
Kramen vänen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

19 januari 2011 05:12

Kanon fin klocka,och jätte fina kläder :)
Ljuse ska vi inte tala om *Dreglar*
Hehe :)
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

19 januari 2011 07:14

Vad mycket fina saker du köpt till barnbarnen.
Klockan kanonsnygg.
Mysig bild på era söta katter. Många fina kort
Ha en bra dag min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

19 januari 2011 09:11

Hej,igen,
Ville bara säja att just nu så såg jag fotona,även på laptopen,(dock ej på min blogg)
Ja,jättefina fynd,mkt till den lilla,men känner igen det,blir så,det är härligt

Vilka fina ljusgrupper,så läckra,,ja ljus älskar jag,har såååå mkt ljus tända på olika ställen,ger värme o ro för själen

klockan var "ursnygg"där fick jag till det,
köpte en för ngr mån sen,med lite prismor o så,var dock svart,den var på rean på Ur&Penn

Ja,du,när detta fryser till blir det ej skoj,,
Nu ska jag vila lite till,skulle kolla en grej inför dagens aktiviteter,och då kollade jag bloggen,såg sen att dina bilder syntes,det var roligt
Ha en bra dag,,vännen
Jag tittar in ikväll ngn gång,
Carpediem!
Kramen från vännen Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

19 januari 2011 11:15

vilka fynd du gjorde och jättefina ljus, det håller jag med om :) så idag bakar du om planerna håller
ha en fin dag vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards