~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Lång dag idag.......

Av Cina - 24 januari 2011 17:03

Oj vilken lång dag det vart idag tycker jag.

Ibland är måndagar långa.

Det tyckte jag när jag jobbade oxå.

Bara måndagen hade gått så var det nästan helg igen.

Vad har jag då gjort idag.

Ja inget vettigt iallafall mer än att lagat mat.

Vart stuvade makaroner och stekt prinskorv.

Det dög att äta.


*********************************************

ja som ni ser på mitt förra inlägg så har jag

vart ute o spanat in väskor som är min passion här i livet.

Gerty skrev att hon var skooman.

Det skulle jag oxå vara om jag hade fötter som alla andra.

Men dess värre har jag ju inte de.

Åter till väskor.....Maria Montazamis väskor är ju KANON.

Jag gillar ju den svarta upp till höger.

Var ute på tradera och kollade om jag skulle hitta någon

tuff o orginell väska och jag hittade denna som jag oxå lagt bud på.

KLICKA PÅ BILDEN SÅ BLIR DEN STÖRRE.

 

Det är ju TASSELS på denna oxå....  

Denna väska är helt ny finns en kvinna som säljer

nya väskor på tradera.

Har handlat väskor av henne tidigare.

Jag gillade denna lilla svarta, ja så liten är den inte heller.

Den kommer passa mig bra om jag nu får den.


**********************************************

Ja ikväll blir det att kolla på tv mycket bra som går nu.

Blir alltså en helkväll vid tv för mig.

Hoppas alla har haft en bra dag!


Ha en fortsatt fin måndag  




 
 
Calma

Calma

24 januari 2011 18:22

Hej vännen!
Ahh,då är vi två,,"har du inte väskor så det räcker" skojar Christer,men tycker dt är härligt att ta en ny,el bättre beg i besittning

Gäller även skor,men även efter mina fotop,är det svårt med skor,men har ngr par,sas ändå

Lät gott det där,mm,även om korv ej är den största passionen av mat,men prinskorv,det gillar jag

Du oxå har TVkväll,är det spårlöst,för det gillar jag,men TV används mest av Chr,,men lite tittar jag allt

ha det så bra,hoppas du vinner budet på väskan

Kram Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

24 januari 2011 19:30

Den väskan gillar jag också, hoppas att du får den.

http://annemon.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

24 januari 2011 22:11

Håller tummarna att du vinner väskan den var jättesnygg

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

24 januari 2011 22:25

Jag tycker också dagen varit lång, trots att jag "jobbat". Annars tycker jag tisdagar är värst, har jag bara kommit förbi den så är helgen på ingång. :-)

Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
Gunilla

Gunilla

24 januari 2011 23:26

Väskor med fransar på är INTE min modell.
Smaken är olika som tur är.
Förr var jag oxå en *väskoman*
men har nog *trappat* ner lite genom åren.
Har så många väskor så jag kan sälja:)
NEJ, jag säljer inte mina väskor.
Måndagar tycker jag är lååånga och tråkiga.

Kram på dig
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Ruth

Ruth

24 januari 2011 23:53

Väskor har jag också haft pippi på, men nu har jag en favvis som jag alltid anväder och det dröjer innan någon ny införskaffas.
En tuff väska du hoppas på från Tradera, LYCKA TILL.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

25 januari 2011 06:39

Håller tummarna att du får väskan, kanonsnygg är den. Lycka till hos frissan i dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

25 januari 2011 09:41

Skitsnygg väska...Hoppas att du får den

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards