~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

Kallt igen...=((

Av Cina - 26 januari 2011 16:24

Jaha då var det kallt igen då.

Imorse var det -12 grader.

  har vart synlig hela dagen och när man vart inne

så har det sett väldigt skönt ut ute men det var inte skönt alls.

Kallt till tusen tyckte jag.

Både läst och hört på tv att kylan skall nu komma igen

och att den ska hålla i sig fram till mars.

Fytusan vilken lång vinter det blir om så är fallet.

Men men det blir väl vår någon gång får jag hoppas.


Har ingen bra dag idag.

Har ont i min skinka igen fast jag har ökat cortisonet

till 3 tabletter igen.

Det är detta skitväder som gör det onda tror jag.

Ja att klaga blir det ju inget bättre av heller.


Nu blir det kokhet köttsoppa så man blir varm.


Så jag slutar mitt inlägg nu.


Ha en fin kväll mina vänner  

 
 
lillis

lillis

26 januari 2011 16:35

Tror att jag går i ide i fall det kalla vädret ska fortsätta. Hoppas att din värk snart ska gå över
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

26 januari 2011 17:05

åh vad gott med köttsoppa det var längesedan jag åt det, jag tror nog tyvärr att det är vädret som ställer till det för dig med värken
kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

26 januari 2011 17:11

Håller med dig, kallt som tusan när jag var ute och gick. Köttsoppa är inte dumt. Inget vidare med värk,men du får ha det så gott i allafall.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

26 januari 2011 17:30

Köttsoppa värmer gott hoppas det gör lite nytta för värken också men så är nog inte fallet. Du får vira in dig i en go filt o vila din ömma kropp.
Ha det så bra/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

26 januari 2011 17:42

Tråkigt att läsa att du har ont igen :( Hoppas köttsoppan värmde lite iaf :) Önskar dig en fin kväll! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

26 januari 2011 22:25

Samma fina väder här men ca. -7 hela dagen och en vidrig snålblåst. Var ute en sväng utan långkalsingar under och jeansen blev för tunna, jag frös.
Det är då för gjort att du skall behöva ha ont, hoppas det snart går över.
Kryapådigkramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

27 januari 2011 01:30

Inte roligt för dej...att ha ont!!!
Även vi åt köttsioppa..i går, onsdag..på SOPPLUNCHEN!!! Den var MYCKET GOD!! och trevligt hade vi det också!
Kylan ja, ca - 12,5 grader här i Kolsva..nu i natt!!
kramiz!!!

http://margitholm.blogg.se

 
caritha-

caritha-

27 januari 2011 08:27

Usch att din värk är framme igen ja jag har varit dr.Gott med soppa ska nog slänga ihop min grönsakssoppa mumsi ha det bra kramen/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

27 januari 2011 09:38

Hej vännen!
Hmm,sorry för ökad smärta hos dej,,men tror kanske som du att vädret kan inverka oxå

Köttsoppa,såå gott,gjorde en stor laddning soppa för ett tag sen,tack för tipset,får nog bli min lunch idag
Hoppas att idag blir en bättre dag för dej
Kramen så stor vännen,take care
Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

27 januari 2011 11:13

Sv: tyvärr samma värk i ryggen även idag :( ha en jättebra dag vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

agge

27 januari 2011 14:02

hav förtröstan...våren kommer kära du. Men det är faktiskt härligt ute i solen, den värmer lite redan.
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards