~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

Solig lördag

Av Cina - 29 januari 2011 14:40

Ja idag är det en fin och solig lördag.

Det droppar från taken och solen värmer lite.

Vi kanske går mot ljusare tider fast det ser lite trögt ut.

Just nu håller jag på och förbereder maten tills idag.

Det blir kålpudding, gräddsås, potatis och lingon.

Smarrigt tycker vi.


*****************************************

Ja igår tyckte jag att det var fel par som åkte ut på Let´s Dance iallafall.

BUT THAT`S LIFE!!!!

Sedan tyckte jag de "mobbar" Frank Andersson bara för han har ADHD.

Varför göra narr om hans piller...."gillar jag inte alls"

Hans piller är nödvändiga för att han skall hålla sina utbrott i schakt.

Och han är jätte glad att ätligen fått en diagnos.

Vuxna människor borde veta bättre är min åsikt.


******************************************


Igår när vi var och handlade så köpte jag dessa vackar tulpaner.

 

KLICKBILD.

Tycker om tulpaner som bara den.

Och så mycket vackra färger det finns.

Papegojtulpaner o dubbla är finast tycker jag.

Fast igår hade den bara dom vanliga.


Ja det var allt från mig för  idag.


Önskar alla en fortsatt fin lördag  


 
 
Corina

Corina

29 januari 2011 16:17

Jepp Kålpudding är smaskens !

http://corina.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

29 januari 2011 16:48

Ja tänk att vuxna människor håller på så är för jä....gt tycker jag. Kålpudding är helt okej, härligt med tulpaner, jag köpte igår.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

29 januari 2011 16:50

kålpudding är smarrigt gott :) vilket par ville du skulle åkt ut? vilka vackra tulpaner
kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
lillis

lillis

29 januari 2011 17:06

Kålpudding så smarrigt. Tycker inte heller det är
Ok att mobba Frank.
Så vackra tulpaner du köpt. Tulpaner är en blomma som jag gillar jättemycket
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

29 januari 2011 17:09

Kålpudding är ju jätte gott men har inte ätit de på länge. Laga mat till bara mig är inte så roligt därför blir det sällan nåt som tar tid här hos. Idag blev de stekt falukorv o potatissallad men det blev gott de me.
Ha en bra söndag/kram Maria

http://torparmor.blogspot.com

 
Monica

Monica

29 januari 2011 17:21

Mobbning ska aldrig någonsin förekomma mot någon och jag hoppas att Tony Irving skämtade när han sa att han inte ville se Anders Bagge där mera.Synd att det var han som åkte ut, men någon ska ju göra det varje gång.Kvällens finaste klänning igår hade Oksana tycker jag,härligt lila färger.
Fina tulpaner du köpte...
Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

29 januari 2011 18:08

Jag tycker att det är ganska slätstruket i år på Let´s dance.Väntar på den riktiga överraskningen så det blir högre poäng.Under alla säsonger har det aldrig varit så lågt.Åh så gott med kålpudding,husmanskost är mat det!Blir en fräsch tulpanbukett hos mej på måndag då jag städat(då har jag helg)/kram till er

 
Malin

Malin

29 januari 2011 18:15

Ja underbart väder idag :) .. Fina tulpaner,dom e fina blommor.
Jaa visst är det barnsligt detta med mobbningen i let´s dance,man kan tycka dom ska veta bättre!
Önskar dig en fin kväll!
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

29 januari 2011 23:16

Hej vännen!
Vilken fin lördag,här har det ej alls varit skönt,såå blåsigt,ej kallt fö,men blåst gör det kallt

Åhh vilken god rätt som servetades hos dej idag,det är så goooottttt,mums,riktig husmanskost det

Älskar tulpaner,köper färska varje fredag,det är som godis för ögonen

tack för önskan om bra jobabrhelg,den är bra,tack

(hur får man till det där med klickbilder)?
Suss gott,Kram Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

30 januari 2011 10:02

Fick inte hälsat på mina bloggvänner i går, så nu blir det en snabbvisit. Tack för alla recept du har skickat till mig. Kålpudding låter gott, det skall jag göra någon dag framöver. Vackert solsken ute i dag, men rätt så kyligt.
Ha en fin dag / kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards