~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Cina - 10 februari 2011 16:10

Usch idag är jag väldigt virrig i huvet.

Trodde att det var idag jag skulle upp på ögon

och göra ögonbottenspegling.

Man får gå och göra det när man är diabetiker.

Tur att jag kollade på lappen för jag var

säker på att det var idag.

Men det var det ju då inte utan den 17/2.

Så då tog vi och åkte till Lidl istället och handlade lite.

Och när vi var där så fick jag ett sms om att vi

skulle få fikagäster.

Så när vi kom hem så satte jag på kaffe och så gjorde jag

lite varma mackor istället för kaffebröd.

     

Det är bara lite räkstuvning tomat och lite ost.

Enkelt och det går fort.


****************************************


Iadg fick Håkan kallelse till medicnmottagningen.

Den 24/2 skall han dit och innan dess ska

han ta en massa prover.

Skönt om de kan hitta på varför hans insulin inte hjälper honom.

Och varför hans sänka är så hög.

Den har ju vart hög sedan han fick hjärtinfarkten

24/10 - 2009.

Ja nu får man hålla tummarna att de kan hitta

något som gör han lite piggare.


***************************************


Idaghar det snöat hela dagen det har

nog kommit 10-15 cm snö om inte mer.

Blåser gör det oxå så man får det i ansiktet.

Ingen höjdare precis.

Men det är bara att gilla läget som man säger.


Gå gärna in på denna blogg och kolla all goda matrecept.

(min son)



Ja detta var lite från min dag!


Önskar alla en fortsatt fin torsdag  



Av Cina - 10 februari 2011 13:15

Här kan du göra din egna affimation.

Om du är intresserad vill säga.

Klicka på länken och följ sedan vad som står.

http://www.andrasidan.com/dagsaffirma.htm

Lycka till!!!


 

KLICKBAR BILD 





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards