~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Cina - 11 februari 2011 14:40

Idag när jag vaknade snöade det fortfarande ute och jag tänkte

vad tusan ska man hitta på idag då.

Så jag tog och bakade en långpanne kaka.

Det vart som sagt chokladrutor med toscaknäcke.

KLICKBARA BILDER

 

Ser inte alls god ut.

Men den smakade inte så dumt

Nu har jag skurit denna i rutor.

Så nu är dom i frysen.


*****************************************

Ja efter som att det snöat snart i 1½dygn

så har det ju kommit en massa snö.

Vi har nog fått 20 cm om inte mer.

Så idag har jag beställt lite nya överdelar typ tunikor till sommaren.

För fytusan vad jag nu längtar till våren.

Men den är låååååååååååångt borta från oss tyvärr.

Ja det var ju kläderna jag skulle visa.

 

149:- billigt tycker jag.

Ser ut som en gravid mage :))

Kanske är en mamma klänning men det bryr jag mig inte om.


 

129:- även det är billigt.


 

199:- billigt.

Och jag tycker den var såååå fin.

Ja nu fattas det lite shorts och linnen.

Och några tights så är jag redo att åka till Turkiet......hahahahaaaaaaa

Ja sedan ska jag har tag på en tankini.

Men det kan jag köpa en där.

Åhhh herre gud här sitter jag o skriver om

Turkiet och det är ju hur länge som helst kvar

innan det är dags den 28/8

Är kanske så att jag ser fram mot den resan.

Ja nu skall jag inte tjata huvet av er med den resan.


*************************************

Näää först skall det bli vår och jag skall bli utförsäkrad från

försäkringskassan.

Få se när jag får något papper från dom då.

Ja skall ju infinna mig på arbetsförmedlingen

när jag blir utförsäkrad.

Och när var och hur skulle ju vara bra att veta

lite i förväg.

Har ju vart hemma sedan 2002.

Månaderna går ju fort är bara feb, mars och april kvar

sedan är det 1 maj o då är jag utförsäkrad.

Ja jag tar det med lite ro och tänker somså att det

fixar sig väl när jag kommer så långt.

Har ett möte med min chef den 15 mars.

Får väl höra då hur jag skall gå tillväga.

Och hur man gör för att få ersättning.

Får ju bli A-kassa så då dröjer det väl 1 år innan

man får några pengar.

Näää nu skall jag inte måla fan på väggen.

Utan ska göra något positivt utav detta.

""Blir nog bra skall du se Cina""



Ja detta var nog allt från mig för idag.


GLÖM INTE LET´S DANCE i kväll.


Önskar alla en fin fredag   





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards