~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Cina - 15 februari 2011 10:29

Igår kom en av farmor och farfars   stråle och ville ha kaffe.

Ja det var ju Lilla Sanna som kom, eller hela familjen kom på fika

mot kvällningen.

Hela Sanna strålar när hon får kaffe och bullar.

2 bullar och en halv chokladruta med toscatäck åt hon upp.

Lite bilder kommer här.

Som vanligt är de KLICKBARA.

     

 

Var väl tur att jag hade köpt en mysdress till henne

när det var Alla Hjärtans Dag.

Så här fin vart hon i den.

Lite långa på benen men krymper säkert i tvätten.

KOLLA IN STILEN HON VET HUR MAN POSERAR....=))

   

Vad skall det bli av denna lilla fröken????


Måste även berätta en sak.

Vi satt och pratade om Ålandsresan och hon frågade om vi

skulle åka efter att vi fikat klart.

Men näää är ju 2 veckor kvar sa jag.

Ok sa hon.

Då berättade jag att det var cirkus, ansiktsmålning

och trollkarl på båten.

Ohhhh säger hon då vill jag måla mig som katt

eller nä som en "SVÄRIL" alltså fjäril.

Ja sa vi måste ju kolla på trollkarlen oxå.

Ja säger hon.

Vet du vad en trollkarl är för något och vad han gör frågade jag.

Hon svarar MAGI.

Ja vad säger man vi satt bara och titta på varandra o skrattade.

Barn är härliga och spontana.

Patrik frågade oxå hur mycket pengar hon

ville ha med sig.

Då säger hon jag kan ta 10 kr


********************************************

Detta foto fick jag som mms från Sanna igår  

 



Så här stor har Lilla Maja blivit

 

Idag blir hon 2 månader.  


***********************************************


Igår var det riktigt kall men idag snöar det igen.

Dock inte mycket men flingorna dalar ner.

Fytusan så tråkigt det är detta väder.

Jag vet att det bara är februari men iallafall.

Det kunde ju börja smälat sakta så man ser att

VÅREN är påväg och att den kommer smygandes.

Meeeen nääää vinter har oss i järngrepp just nu.

Ja nu skall jag sluta tjata öronen av er.


Så detta får bli dagens inlägg.


Önskar alla en fin tisdag  


Nu skiner oxå  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards