~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Cina - 16 februari 2011 11:57

Ja igår fick jag en överraskning må jag säga.

Detta kom i postlådan GULD-PAKETET från Sverige lotteriet.

KLICKBARA BILDER

 

Det ringde en kille för ½år sedan och frågade om jag ville gå

med i Sverige lotteriet men jag tvekad.

Han sa att gick 40:- till välgörande ändamål.

Och att jag kunde välja själv vart det skulle gå.

Så jag tog en lott då.

Så mina 40:-går till Alzeimersföreningen

Och då fick man välja lottnummer själv.

Jag tog mammas födelsedata 7 september 1934.

Det jag oxå tycket var bra det var att jag behövde inte kolla lotten

varje vecka för det skulle komma ett GULD-PAKET på posten om jag vunnit.

Och igår så kom det......jippi jippi.

Jag hade vunnit på 7 sepetember.

Hade det sedan vart 1934 oxå så hade jag vunnit en resa till Azorerna oxå.

Man kan ju vinna på datum, månad och år och alla tre tillsammans.

Du har alltså 4 chanser att vinna varje vecka.

Prenumerera du oxå på en lott HÄR

Ja vad vann jag då undrar ni säkert

Jo jag vann detta.

 

Längst ner till vänster ser ni vad jag vann.

Jag vart jätte glad.

Det är roligt med överraskningar.


****************************************

Annars en kylig dag här.

Blåser kalla vindar och snö i luften.

   tittar fram i mellan åt.


Ja så mycket mer att berätta har jag inte för tillfället.

Utan ni får nöja er med detta  

Önskar alla en fortsatt fin dag.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards