~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Cina - 23 februari 2011 21:02

Idag så var Sari (min sonhustru) och jag ut på Hälla.

Lilla Sanna var på dagis till 14:00.

Vi var på IKEA och jag köpte 2 nya lampor till vardagsrummet.

Dom andra får jag ha som nattduksbords lampor.

Efter att vi vart på IKEA så gick vi in på Hälla Köpcentrum.

Vi kollade runt lite på allt möjligt.

Sanna har ju börjat dansskola och första gången var i söndags.

Och då tyckte farmor att hon skulle ha en riktig dansdress och leggings.

Så detta köpte jag till henne.

KLICKBARA BILDER

 

Riktigt fint var det tyckte vi.

Det är ju inte så kul att prova när man inte får danse eller hur....

   

Men på söndag får hon ha det på sig när det är dans igen.

LILLA GUMMAN!!!!!

Hittade även denna fina jeansklänning till henne.

 

Så nu blir hon vårfin.


Hittade oxå en klänning till mig på rea.

Den får ni se en annan dag för den hänger på tork.

Måste bara tvätta allt jag köper innan jag använder det.


  ligt och fint väder hela dagen.

Men imorse var det -18 grader.

OCH JUST NU -20 GRADER......  


Vart ett sent inlägg idag men tiden går fort ibland.


Önskar er en fortsatt fin onsdagskväll.  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards