~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Cina - 24 februari 2011 17:33

Jaha imorse när jag kom upp vid 8 så snöade det förfullt

och det var -19 grader.

Kan inte fatta att inte kylan ger sig.

Men nästa vecka så är det ju sportlov så kanske det blir varmare.

Nog och väder och vind.


***************************************

När vi var och handlade sist så köpte jag färsk fisk.

Och idag så stekte jag den.

Ja den har legat i frysen sedan vi handlade....=))

Klickbara bilder.

 

Och kan ni gissa vad det är för fisk....

Är nog inte många som äter denna fisk.

Men detta var GÄDDFILÈ och den var så fin.

Visst ett och annat ben var det men jag tror jag kunde

räkna dom på mina 10 fingrar.

Det var riktigt gott.

Förstår om många rynkar på näsan o säger DYFISK.


************************************************

Tänkte oxå visa min tunika/klänning som jag

köpte igår för 150:- och så köpte jag schalen oxå.

Passat väl bra ihop och så svarta leggings.

Duger bra på båten på måndag.

 


Nu har jag legat i badet ett tag var så frusen.

Skönt med badkar tycker jag.

Min rygg mår bara bra av värme.

Och när jag kliver upp så är hela badrumsgolvet fullt med vatten.

Stopp i avloppet naturligtvis var bara börja torka.

Men nu är det oxå fixat.


Ett litet foto på MAJA som jag fick idag!

 

2,5 månader



Så nu tar jag kväller.

Önskar er en fortsatt fin tordagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards