~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Cina - 10 mars 2011 13:58

Ja imorse gick jag upp kl 6:15 kunde inte ligga längre

för att min rygg och skinka spelade mig ett spratt.

Men jag gick upp och satte mig vid datorn och väntade att klockan skulle

bli 8:00 för då skulle ju dr ringa.

Och spik 8:00 ringde hon.

Så jag fick en tid på måndag till henne och det var ju kanon.


Efter att jag talat med Ddr så satte jag en bulldeg.

Och idag var jag bekväm och gjorde PAPPERSBULLAR

 

Vart en plåt men kanelbullar


   

Och två med vaniljbullar.

Jag är inte så förtjust i kanel men o andra sidan så

äter jag inte bullar.

JO jag har smakat dessa men det vart inte bra.

Tur att jag hade vanlig jäst hemma för Håkan hade köpt

torrjäst igår när han var och handla.

Och jag har aldrig bakat med det.


Imorgon blir det en sats till fast då inga pappersbullar.

Skall göra finare bullar då.


Idag har det snöat lite här men inte så mycket.

Kallt som tusan är det iallafall.

Fast det är +4 garder.

Det är denna blåst som gör att det känns kallt.


Idag har jag fått mina tunikor jag skickade efter.

Just nu ligger detta i tvättmaskinen.

Ja ni vet jag måste ju tvätt dom innan jag sätter på mig det.

Jaaa sån e jag.


Detta blir allt från mig för idag.


Ha en fortsatt fin torsdag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards