~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Cina - 12 mars 2011 20:42

För en timma sedan fick vi ett telefonsamtal.

Att Håkans pappa har gått bort.

Vi visste att tiden var nära.

Men man tror att man är beredd men

man kan aldrig bli det.

Håkans pappa bodde på ett hem på Frösön i Östersund.

Han var gammal men det hjälper inte.

VILA I FRID EVERT       

Du var en KÄR pappa, morfar, farfar, gammelfarfar, gammelmorfar och svärfar.


 




Av Cina - 12 mars 2011 11:37

Har haft ont i ett öga i några dagar och trodde

det skulle gå över men i morse när jag vaknade

såg det ut så här.

   

Sider, kliar, skaver och rinner.

Och det gör förbaskat ont.

Men jag skall ju till DR på måndag så får jag

väl visa henne detta om det ej är borta tills dess.

Är kanske bara en vanlig ögon inflammation.

Annars ett katthår som sitter där.

Men jag har sköljt med vatten men det skaver iallafall.


**********************************

Idag skall vi åka på födelsedagsfika i Köping.

Min brors fru fyllde år i veckan.

Kanske pappa är där idag.

Vi får väl se om han är på humör.


Just nu håller jag på och steker en skinkstek

tills imorgon.

Patrik, Sari och Sanna kommer på mat då.


Angående Let´s Dance igår åkte helt rätt par ut igår

tycker jag.

Nästa vecka blir det spännande ujujujuj



  skiner och snön smälter snart e det VÅR.........

Kanske kan jag ha VÅRSKOR till Köping idag.

Vi får se hur mycket vatten det är ute.


Ja detta får bli mitt inlägg för idag.

Kameran är med till Köping.


Ha en fin lördag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards