~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Gott och blandat........

Av Cina - 20 mars 2011 15:38

Imorse så dammsöga jag och det var tur för vi fick fikagäster idag.

Sari och GOASTE SANNA kom på en fika efter att Sanna hade dansat.

Så 2 bullar och kaffe gick ner idag, en halv banan hade

hon oxå ätit såg vi när dom hade åkt hem.

Hon är så förtjust i våran Cromiz.

KLICKBARA BILDER

 

Sanna och Cromiz


Detta fina foto fick Håkan idag på sina föräldrar.

Evert och Vera.


Ja så skulle jag ju ta kort på denna stora måne igår kväll.

Inte det lättaste kan ja ju säga.

Men det vart detta foto som vart bäst.


Och så måste jag bara visa er dessa vackra tulpaner

soom jag köpte igår på Maxi.

     

Visst tusan är dom vackra.


 skiner även idag så snön den smälter

lite för varje dag som går.

Härligt tycker jag.

Jag blir så lycklig att vi går mot VÅREN.


Körslaget igår tyckte jag inte alls om.

Vet inte om jag kommer titta på det.

Gillade bara Gabriels kör.

Men jag vet att han är duktig som körledare.

Kanske får kolla om det blir bättre nästa gång.



Nu skall jag förska fixa till lite mat.

Blir kyckling, gräddsås, potatis och kokta morötter.

Ja gelé och inlagd gurka oxå.


Önskar alla en fortsatt fin söndag

och en fin kommande vecka  




  

 
 
lillis

lillis

20 mars 2011 16:23

Vad kul med fika främmande och så fick ni ju träffa Sanna. Tittade oxå på körslaget men tyckte att det var lite rörigt blir kanske bättre nästa gång.
Vackra tulpaner. Fint kort på Håkans föräldrar
Ha det gott vännen
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
caritha-

caritha-

20 mars 2011 17:48

Hon är så söt Sanna!!Ja fina tulpaner,titta på körslaget men vet inte vad jag tycker kanske blir det bättre.Fint kort på Håkans föräldrar Ha en trevlig söndagskväll kramen/caritha

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

20 mars 2011 18:41

Fina bilder som du visar. Körslaget vet ja inte om det var så bra alls men det finns inte så mycket att välja på när det gäller tvprogram. Brukar se solsidan på söndagar men där kan man bli alldeles nipprig av denna ove som är som ett plåster.Visst har solen lyst idag men det har blåst lite tycker jag nog, rätt ner där jag brukar sitta. Ha en fin kväll

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

20 mars 2011 19:00

Va kul med spontangäster!Hon är så söt,trollungen.Tack för receptet,det såg verkligen smarrigt ut-mums för "lilla"maggen.Det är minnen för livet som går igenom en när man ser sina föräldrars foton.Blir det Tunapark denna vecka ist?Ha en bra vecka/kram

 
Lena S

Lena S

20 mars 2011 21:37

Vilka fina tulpaner. Jag får titta på dina för jag kan inte ha tulpaner hemma längre, dottern är allergisk.
Önskar dej också en fin kommande vecka och visst är det skönt att våren äntligen verkar vara på G.
Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

20 mars 2011 21:40

tänk vilket fint söndagsbesök du fick :) jättefina tulpaner, och fin bild på månen, jo det var svårt att fota den, jag tyckte om körslaget och allra bäst tyckte jag om den gula kören
önskar dig också en fin vecka - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

20 mars 2011 21:51

Vilken överraskning för Håkan att få bröllopsfotot, ett kärt minne att bära med sig.
Jag tog också foto på månen i går, inte tyckte jag den den såg större ut en vanligt.
Vackra tulpaner du omger dig med varje vecka.

Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards