~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

En eftermiddag med MYS......

Av Cina - 23 mars 2011 17:35

Ja idag på em har vi haft Lilla Sanna här.

Så mysigt vi har haft.

3 foton kommer här.

KLICKBARA BILDER

 

Ja man ska ju se ut som Hannah Montana oxå...=))


 

Hjälpreda i köket.

Hon vispar grädden till väfflorna vi åt.

Desan hade hon målat läpparna.....=))


 

Ja så skulle man då äta....

Hon åt nästan en våffla så när som på ett hjärta.

Men grädde var godare tycket hon nog.

Jag frågade vad vill du ha och dricka till.

SVAR: Kaffe tack........vart svaret.

Klart hon fick kaffe........jaja jag vet att det är fel.

Men hon drack inte så mycket av det.


*******************************************


Något som jag oxå vart MYCKET GLAD över det var

att DR ringde imorse och sa

att jag skulle sänka mitt cortison till 1½ tablett

från och med idag.

Ingen vart gladare än jag det går ju framåt.

Få se hur det går med värken nu då.

Men hoppas ju att det skal gå bra.

Nya prover skall tas i nästa vecka.

Man blir ju så glad när det går framåt.


*********************************************


Idag har det vart halv storm ute.

Men snart är all snä borta.

Nu skall jag visa er min julros som kommit fram

under snön.

 

Denna gav jag mamma mars 2009

Men sedan när hon dog juni 2009 så

grävde jag upp den och tog med hem och satte den.

Jag tycker dom är så fina.


Ja detta får bli mitt inlägg för denna dag!


Önskar alla en fortsatt fin onsdag  



 
 
gerty

gerty

23 mars 2011 18:02

Så söt hon är tösabiten, och en riktig pussmun idag med läppstift

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

23 mars 2011 18:31

Va söt hon är :-)
Jag måste kolla om min julros överlevt, har en i rabatten utanför....

Ha en fin kväll!
Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
annemon

annemon

23 mars 2011 18:49

Hej! vad fint du gjort så snygga färger som du valt, ibland vill man se något annat, ett tag.Söt liten tjej ni har på besök och att hjälpa till det gillar dom, dom små liven.Våffler mums säger vi här. Ha en fin kväll

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

23 mars 2011 19:32

en riktig kock fick du till hjälp där att vispa grädden :) och självklart var det just grädden som var godast :) vad är det för färg på din julros?
Sv: jag har hört så mycket bra om just sådana här ögonoperationer så jag ser med tillförsikt fram mot den
ha en fin kväll vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

23 mars 2011 19:40

Va bra med en hjälpreda i köket...Va fint du gjort på bloggen.Fy vad det blåste idag men snart...(är det vår)/kram

 
lillis

lillis

24 mars 2011 07:05

Vad skönt att du fick sänka dosen av Cortisonet.
Så kul att ha hand om lilla Sanna ett tag, hon är så himla söt
Ha det gott vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

24 mars 2011 07:06

Glömde att skriva att du har så fint på bloggen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

24 mars 2011 08:32

Hej vännen min!
Åhh,så härliga bilder på underbart sött motiv,först o främst lilla goa tjejen,,de är så underbara,höjer en kanske dålig dag till topp,
Tyvärr har vi ju våra såå långt bort,så spontana besök ej direkt vanliga,men igår kom de som bor närmast,dryga 3 mil bort,,mm

Ja,så vackra blommor,finns ju en speciell känsla oxå.när man vet var de vuxit förut

Vilken fin sida di har,så härlig,,älskar dessa färger,som du vet,snuggt med det där stilrena på sidorna,du är duktig du

Kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

24 mars 2011 13:27

Fina foton på en fin liten tös.Våfflor är smaskens.Din julros blir säkert fin när blommorna slår ut,ja den är väl fin nu också förstås,men den blir finare sen menar jag.En del kallar ju julstjärnan för julros,men det är ju en helt annan blomma.En bekant till mej envisas med att kalla julstjärnan för julros och det går inte att ändra på henne,envis som hon är.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

24 mars 2011 18:26

Hon är för bedårande den lilla Sanna..

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards