~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Cina - 2 maj 2011 18:04

Ja idag har jag vart på information om just IRIS HADAR.

Tog 20 min sedan var det klart....=((

Det är tydligen ett projekt som AF/FK har köpt in sig i.

Där skall man tydligen hjälpa folk komma ut i arbetslivet igen.

En del kommer ut andra inte.

Ja skall iallafall på ett möte med en dam på torsdag.

Då man gör upp en plan bara för mig.

Och så får man se vad som finns för just mig.

Alltså jag skall inte ut i arbetslivet.

Utan man går där hos dom i 8 veckor.

Men hur många dagar det bestämms på torsdag.

1 eller 2 dagar i veckan mellan 9:20 - 12:00 är det iallafall.

Det är lite svårt att berätta om det just nu.

Kanske jag har mer kött på benen efter torsdagen.

Man är inskriven i 3 månader iallafall.

Ja nog om detta.....


Kallt som tusan idag och när jag åkte hem idag så kom det

stoooooora snöflingor men det låg ju inte kvar men ändå.

Sedan haglade men efter det så vart det sol men ack såååå kallt.

Inget maj väder precis.


Lilla Sanna kom hit för ett tag sedan o tog en snabbfika.

Och då fick hon en gammal mobil o va glad hon vart.

Men tror inte att hon blir så glad när hon ser att det inte är en IPHONE.

För gud vad hon håller på med Patriks och Saris IPHONE.

Inte ens jag kan det hon kan.....=))

Barn lär sig snabbt!!!!


Lovade ju visa bilder igår men då funkade det ju inte.

Men idag funkar det.


KLICKBARA


 

Min pappa och Sanna och Anne-Catrine.



   

Måste bara visa dessa oxå........



Önskar alla en fortsatt fin måndagkväll  

Av Cina - 2 maj 2011 11:11

Nu har jag visst fått ordning på bloggen.

Hade inget verktygsfält där uppe igår så

allt jag skrev vart ju en enda mening.

Mailat till support och fick vänliga svar tillbaks.

Så nu hoppas jag att det skall funka igen.


Nu kl 13:00 skall jag på första mötet på AF

är bara ett informationsmöte om IRIS HADAR projektet.

Så vi får väl se hur det blir med detta.


Kallt som sjutton är det ute.

Tror jag får ta fram vinterjackan igen.

Den sitter ju inte i vägen om man säger så.


Detta får bli allt för nu återkommer

ikväll och berättar hur det gått.


Ha en fin dag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards