~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Cina - 4 maj 2011 14:16

Ja igår när vi var på City Grossen så hittade jag "giftgröna"

kaffemuggar som passar bra att ha ute på altanen.

Kostade 5:- st

Hela altanen går ju lite i "giftgrönt"

Dynorna kommer oxå bli den färgen eller precis

sådan färg jag har på min badebaden.

KLICKBARA

 

Sedan om man köpte 2 pkt kaffe så fick man 2 muggar.

Och vi valde dessa.

   

Tyckte dom var fina.

Tror banne mig jag skall köpa 2 pkt kaffe till så jag får 2 till.

Var goda att dricka kaffe ur.


Sol av och till idag men värmen är helt borta.

Det blåser kallt tycker jag.

Men dom säger ju att det ska bli varmt till helgen

och det får vi väl hoppas på då.


Imorgon bitti skall jag ner till DR och ta

en massa prover igen.

Så ja skall vara fastande från kl:00:00

inatt men det går bra för så sover jag.

Sedan hem och äta lite frukost o så iväg igen till 13:00

då jag skall på möte på Iris Hadar.




Slutar med två kanonfina kort på Lilla Sanna  

   


Önskar alla en fortsatt fin onsdag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards