~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Cina - 20 maj 2011 21:08

Ja som sagt det vart ett mycket kort besök på "iris" idag.

Jag vart hemskickad av min handledare för hon tyckte att

jag var i för dåligt skick för att vara där.

Så hon ringde till min handledare på AF men hon svarade inte just då.

Men hon ringde mig vid 12-tiden.

Och jag blir utskriven från "iris"

Ingen av mina handledare tycker att jag skall

behöva må så här dåligt.

Men som sagt det är ju FK som bestämt detta.

Eller vår nya regering är det ju.

Jag har sovit hela eftermiddagen vaknade halv 5.

Ja nog om detta nu.


**************************************************


Den 1 juni skall jag gå och klippa mig hade jag tänkt.

Och jag har hittat en färg och en frilla som jag kan tänka mig.

KLICKBILD

 

Inte så här kort vill jag ha det men färgen vill jag ha.

Ja vi får väl se kanske kommer hem denna gång o e svart.

För förra gången vart det ju fel, men hoppas att det inte händer igen.


Önskar er alla en fin kväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards