~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Cina - 24 maj 2011 17:09

Usch imorse vakande jag 7:00.

Drömde att jag inte kunde gå och jag hade såååå ont i benen.

Var tvungen att sätta mig upp o kolla och jag kunde stå.

Och det kunde jag ju men jag hade väldigt ont i benen.

Jaja det gick över.

När jag ändå var igång så att säga så tog jag

fram assistenten och började med en bull deg.

Håkan kavla ut och jag fixade resten.

KLICKBILDER

 


 

Vaniljbullar till vänster och kanel till höger.

Nu finns dom i frysen.


Har även kokat pepparrotskött idag.

Och så imorgon skall jag göra kycklinggryta.

Det skall min brors pojke Christoffer få.

Ska göra pepparrotsås, koka potatis och så koka ris till kycklinggrytan.

Han älskar det.

Men det fixar jag imorgon.


La mig på soffan vid 15 och somnade av o vaknade 16:30

så nu skall jag snart servera köttsoppa till min kära man.


Denna jäkla blåst blir man snart tokig på.

Och snart har vi väl askmolnet över oss oxå.

Många flyg inställda igen.

Ja inte mycket man kan göra åt.


Önskar alla en fortsatt fin tisdagskväll  


Till CAMILLA som har skrivit en kommentar

som jag ej godkänner kan jag säga

att jag vet vem du är

DITT IP-NR finns.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards